۱۳۹۰ مهر ۱, جمعه

من متنفرم از اون آدم و از اون جامعه ورزشکاری که درخواست قتل یک نفر دیگه رو با صدای بلند فریاد می‌زنه...

من متنفرم از تک تک اون ۱۵۰۰۰ نفر که از ساعت ۱ نصف شب تا ساعت ۶ صبح سر پا ایستادند تا مرگی رو شاهد باشند

پسرکی که قاتل داداشی، ورزشکار ایرانی‌ بود اعدام شد، در ملا عام، جلوی چشم ۱۵۰۰۰ "راس" دوپا. به همین راحتی‌...

من نه با خشونت موافقم نه با مجازات مجرم، مخالف، اما

پسرکی که اعدام شد، به سن قانونی نرسیده بود، اما دادنستان حکومت اسلامی گفته معیار بر طبق قانون "اسلام" سن قمری مجرم است و مجرم طبق محاسبات قمری، ۱۸ ساله شده بود.

ننگ بر این دینتون و این قانونتون

در متن اخبار چند نوشته بود که من رو به فکر فرو برد


برادر مرحوم روح‌الله داداشی قهرمان پرورش اندام ایران و جهان تاکید کرد: ما منتظر دیدن مرگ یک انسان نیستیم، اما قصاص قاتل روح‌الله خواست جامعه ورزشی کشور و مردم استان البرز است.

قصاص حکم پروردگار بوده و به صراحت در کلام‌الله مجید از آن به عنوان قانون الهی نام برده شده است.

اگر روح‌الله یک ورزشکار و سرمایه ملی نبود، باز هم من به عنوان برادر وی و خانواده ما از این واقعه تاسف‌بار ناراحت و غمگین می‌شدیم اما موضوع را با این جدیت پیگیری نمی‌کردیم.


خانواده روح‌الله هیچ زمانی نمی‌خواستند شاهد مرگ یک فرد باشند اما در این مورد خاص باید به خواسته ورزشکاران و ورزش‌دوستان و همچنین احساسات مردم استان البرز پاسخ دهیم.

یکی از قهرمانان پرورش اندام کشورمان گفت: قصاص قاتل روح‌الله داداشی خواسته اکثریت مطلق ورزشکاران به ویژه جامعه پرورش ‌اندام ایران است.

اسماعیلی افزود: به همین دلیل معتقدم قاتل روح‌الله داداشی قهرمان ایران و جهان باید در همان روزی که دستگیر گشت، در ملاء عام به دار مجازات آویخته می‌شد تا درس عبرتی برای تمام اراذل و اوباش باشد

وی تاکید کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر در رسانه نوشته بودند که خانواده روح‌الله باید از قصاص بگذرند، سئوال من این است که آیا رها کردن یک جنایت‌کار در جامعه و آزاد گذاشتن وی کار منطقی و عقلانی است؟

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از نیروی انتظامی و مقامات قضایی که دستگیری و رسیدگی به پرونده این قتل ناجوانمردانه را در اولویت قرار دادند، گفت: من دست تک تک مسئولان انتظامی و قضایی درگیر در پرونده فوق را بوسیده و از طرف ورزشکاران کشور از آنها تشکر می‌کنم.

اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: صبح فردا به همراه جمع کثیری از ورزشکاران ملی و استانی در محل اجرای حکم حاضر شده و با صدای بلند قصاص قاتل یک ورزشکار با اخلاق را فریاد خواهیم زد.

از حدود ساعت یک بامداد جمعیت کثیری از مردم استان البرز در محل اجرای حکم واقع در خیابان پونه گلشهر کرج حضور یافته و در نهایت حدود 15 هزار نفر قصاص قاتل را از نزدیک مشاهده کردند.

پس از تلاوت کلام‌الله مجید، نماینده دادستان متن حکم را قرائت کرد که بر اساس آن اجرای قصاص در ملاءعام در راستای اجرای عدالت توصیف شد.

با آمدن "علی‌رضا.م " حدود 15 هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و عده‌ای سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین انداز شد

وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده


رضوان‌منش خاطرنشان کرد: البته علی‌رضا م از نظر ماه‌های شمسی حدود دو ماه کمتر از 18 سال سن داشت و طبیعی است ملاک عمل در قانون سن شمسی نیست و ما بر اساس بلوغ شرعی عمل می‌کنیم.


من برای اون "مردم" و اون دسته از "ورزشکاران" متاسفم که خواسته شون مرگ یک پسرک ۱۷ ساله است

من متنفرم از اون الله و اون کتاب "کلام الله" که چیزی نیست جز از دستور العمل کشتار انسان

من حالم به هم میخوره از تفکر برادر داداشی که میگه اگه روح الله ورزشکار نبود، این قصاص رو با جدیت پیگیری نمی‌کردیم

من متنفرم از اون تفکری که میگه "اعدام می‌کنیم تا بقیه عبرت بگیرند"

من متنفرم از این تفکری که فکر می‌کنه دو انتخاب بیشتر نداره، یا کشتن یا آزاد کردن

من متنفرم از اونی‌ که دست نیروی انتظامی رو میبوسه به خاطر کشتن یک انسان دیگه، نیروی انتظامی که بزرگترین دغدغه اش، آب بازی امثال همین جوون تو پارک بوده

من متنفرم از اون آدم و از اون جامعه ورزشکاری که درخواست قتل یک نفر دیگه رو با صدای بلند فریاد می‌زنه

من متنفرم از تک تک اون ۱۵۰۰۰ نفر که از ساعت ۱ نصف شب تا ساعت ۶ صبح سر پا ایستادند تا مرگی رو شاهد باشند

من متنفرم از این شعار "الله اکبر" که وقت کشتن یک انسان، در فضا "طنین انداز" شد

من متنفرم از این دین و از این شرع که تبصره درست کرده برای "کشتن" یک انسان

باز هم میگم من به هیچ وجه مخالف مجازات مجرم نیستم، اما آیا اگر قرار بود که اعدام نقش بازدارنده برای جرم و جنایت داشته باشه، نباید تا حالا اثر کرده بود؟

چی‌ به سر مردم ما اومده که تفریحشون شده دیدن جون سپردن یک انسان بالای چوبه دار؟

چی‌ به سر مردم ما اومده که فکر میکنند چون مقتول یک ورزشکار بود، قاتلش باید قصاص بشه؟

آیا ورزشکاری که باید الگویی مثل تختی یا پوریای ولی‌ داشته باشه به این حد به گند کشیده شده؟

آیا این مردمی که برای دیدن خشونت سر و دست میشکنند و پلیس مجبور می‌شه برای کنترلشون به زور متوسل بشه، خودشون خشونت طلب نیستند؟

چی‌ به سر مردم ما اومده که همه چیزشون رو به "کلام الله" فروختند؟

ننگ و نفرت نثار این دین و این حکومت و این کتاب و این الله

بار‌ها سعی‌ کردم خودم رو جای برادر داداشی بگذارم، خودم رو جای پدر داداشی بگذارم، حتا جای خود داداشی بگذارم...هیچ جور راضی‌ نشدم که این جنایت رو با یک جنایت دیگه جواب بدم...

با شما سخن میگم، قانون گذار‌های اسلامی

حرامیان قانونگذار، به جای اینکه پسرکی قمه به دست رو که از روی نادانی‌ به قمه کشی‌ متوسل شده دار بزنید، مهملات رسانه‌های خودتون رو دار بزنید، تا در مختار نامه، کسی‌ نبینه که شمشیر رو از این طرف شکم فرو میکنند و از اون طرف میاد بیرون

به جای اینکه مجرمی رو از میان بردارید، زمینه جرم رو از بین ببرید تا این مردم نازنین ابله مجبور نباشند خواب شیرین رو رها کنند و به دیدن "ادب شدن مجرم" از خواب بی‌خواب شوند...

به جای اینکه معیار شما، دستور العمل کشتار الله باشد، کمی‌ هم از عقل مایه بگذارید، اگر دارید...این راه قضاوت عادلانه نیست‌ای نامردمان که دستتون تا آرنج به خون آلوده است...

این پسرک، هنوز کودک بود و بی‌ عقل...اگر عقل داشت، دست به قمه نمی‌شد

تو این ماجرا، دلم برای یک نفر خیلی‌ میسوزه، خیلی‌ زیاد...برای مادر این پسرک که می‌بینه یا میشنوه که وقتی‌ که جگر گوشه‌اش رو برای کشتن می‌بردند، نام مادر رو فریاد میزده...

ranginkaman1975

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.