۱۳۹۰ خرداد ۲۸, شنبه

آنچه که قابل احترام است شخصیت انسانی فرد است نه اعتقاداتش .....

هر کسی میتواند به هر چیزی که دوست دارد اعتقاد داشته باشد / در این که شکی نیست .....
اما
اما
اما
اگر این اعتقادات باعث ظلم به دیگران و جامعه شود و ... و .... و ..... و ..... اونوقت نه تنها با آن شخص مقابله خواهد شد بلکه با اعتقاداتش هم مقابله میشود / به عبارت دیگر :
آنچه که قابل احترام است شخصیت انسانی فرد است نه اعتقاداتش .....



اینگونه نیست که بیایید و اسلام را از دیکتاتورهای فعلی رژیم های اسلامی خاور میانه جدا بدانید......!!! و بگویید که :
نه این اسلام نیست بلکه اسلام چیز دیگری است .....!
جالب هم اینجاست که این اسلام ناب را تا بحال نه کسی دیده و نه کسی از آن سراغی دارد ......!
مگر این دکتاتورها بواسطه ی همین اعتقادات بر گرده ی مردم سوار نشده اند ....؟
هر آنچه را که به اسم ادیان الهی به خورد مردم میدهند / چنانچه از انسانیت بدور باشد / مذهبیون همه همین جواب را میدهند که :
چرا همه ی چیز را به ادیان متصل میکنند ....؟
من که متصل نکرده ام / داش منصور هم که متصل نکرده / مسلما اورا و دیگر دوستان هم متصل نکرده اند / بلکه خود مذهبیون متصل کرده اند.
اگر ادیان به ذات خود خوب و نیکو بودند / اکنون تمامی مروجین دینی از جمله نیکوکارترین و مثبت ترین و خیرخواه ترین افراد جهان بودند ولی آیا اکنون چنین است.....؟
در زمان حضور پیامبران هم آب خوشی از گلوی کسی پایین نرفته چه برسه به بعد از آنها ....


آخرین پیامبری که ادعا میشود / 1400 سال پیش بوده و قبل از او نیز 123999 پیامبر دیگر نیز بوده / یعنی این 124000 پیامبر همگی خدای یکتا را معرفی کرده اند (پس در ذهن خودتان زمان را به عقب ببرید). قبل از آنها نیز به خدایان معتقد بوده اند که همه تا حدودی از آن خبر داریم (خدای آسمانها - خدای کوهستان ها - خدای چشمه سارها و .... و .... و ....) به یک زمان دوری میرسیم / حال یک پرسش :
از اون روز اول تا به امروز چند میلیارد انسان بواسطه ی این خدا و خدایان جان خودشان را از دست داده اند .....؟ چرا اینگونه است ....؟
همه ی ما از جنگ های بین مسلمانان و مسیحیان / جنگ های بین یهودیان و مسیحیان / مسلمانان و یهودیان و .... و .... و .... و .... / چرا باید اینگونه باشد ....؟
این خدایی که 1000 لقب را به او نسبت میدهند کجاست ....؟



بهتر نیست که مذهبیون ابتدا تکلیف خودشون را با خودشون مشخص بکنند بعد انتظار داشته باشند که غیر مذهبی ها به یکی از آنها گرایش پیدا کنند....؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.