۱۳۹۰ خرداد ۱۷, سه‌شنبه

من بعنوان یک ایرانی ، یک ایرانی برانداز نظام اسلامی هیچگونه توبه ای را از حاکمان اسلامی نمی پذیرم و یک رای دارم و راییم هم نابودی جمهوری اسلامیست

همه می دانیم که دیروز خامنه ای طی حکمی جنتی و حسن حبیبی مهره نیم سوخته را در شورای انقلاب فرهنگی نشاند و این بدان معناست که میرحسین تا دیروز در خدمت حکومت سیدعلی بوده و با ریختن این همه خون نه به میل خود نه از پست ریاست فرهنگستان هنر کناره گیری کرد نه از پست ریاست شورای انقلاب فرهنگی که همه می دانیم این شورا چه بلایی بر سر نخبگان کشورمان از سال 59تا به امروز آورده.
میرحسین با حکم خامنه ای دیروز از ریاست این شورا برکنار شده و حامیانش هم در بوق و کرنا کرده اند که وای چه شده چه نشده. همین حامیان توجه ندارند وقتی 32سال از انقلابی می گذرد آن انقلاب شکل حکومت به خود می گیرد و معنای کلمه انقلاب بر سر در هر اداره ای کلمه بی مثما و بی معناست. لزوما وقتی کسی در مسندی ریاست باشد دانشجویان ستاره دار را هم به وجود می آورد. پس به وجود آمدن دانشجویان ستاره دار از سال 78 توسط ایشان صورت گرفته و بار گناهش به گردن احمدی نژاد مفلوک افتاده.
از جنبه دیگر به قضیه نگاه کنیم می بینیم همین میر از دو سال قبل علارغم همه خون های ریخته شده بعد از انتخابات و زندانی شدن فعالان سیاسی و جنبش حتی از این پست کثیف هم حاضر نبوده دست بکشد و این در ذهن ما بیشتر تداعی می شود که میر حسین خود عامل نفوذی حکومتی است برای شناسایی نیروهیا مخالف حکومت و به خیابان کشاندن آنها و امیر ارجمند هم مشاور همین آقا .
یک هفته ای است که امیر ارجمند بعنوان مشاور میر فراخوان راهپیمایی داده و در چند روز اخیر ایشان فرموده اند که اگر آقایان توبه کنند و از مردم طلب عفو کنند مردم آنها را خواهند بخشید.
من به شخصه نمی دانم این آقای ارجمند چه کسی است و چطور به خود اجازه می دهد که از طرف مردم حرف بزند؟
من بعنوان یک ایرانی ، یک ایرانی برانداز نظام اسلامی هیچگونه توبه ای را از حاکمان اسلامی نمی پذیرم و یک رای دارم و راییم هم نابودی جمهوری اسلامیست

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.