۱۳۹۰ تیر ۲۹, چهارشنبه

تا رسیدن به بهشت فقط 87.000.000 کیلومتر!!!

درود بر همه شما ایرانیانی که بی خردانه پا به هیچ عرصه ای نمیگذارید تا خرد خود راثابت کنید.

در قران سوره پنجاه ایه شانزده نوشته شده خداوند بر روی تختش نشته است در سوره 57 ایه 4 تختی که بر روی آب بنا شده است و اما در سوره 11 آیه 7 در عین حال بقدری دور است که رسیدن به او بین 1000و 50000هزار سال طول میکشد سوره 32 ایه 5 سوره 7 ایه 4 از این رو این سوالات پیش می اید?
با اینکه خداوند دقیقا جای خودش رو به محمد (ص) نگفته پیامبر هم در قرانش به هزار سال و پنجاه هزار اشاره کرده!! منظور قران از هزار سال ؟ به احتمال زیاد پای پیاده یا بی شک با چارپایان بوده ! با قطار یا فضاپیما که نبوده ! پس اگر محاسبه کنیم که هر ساعت ما بتوانیم 10 کیلومتر راه رو بپیماییم و یکسره در حال حرکت باشیم در 24 ساعت شبانه روزمیتوانیم روزی 240 کیلومتر را طی کنیم و در سال 87600 و در هزار سال 87.600.000کیلومتر یعنی جایی که ممکنه خدا اونجا باشه .تقریبآ خیلی نزدیکتر از سیاره هایی که کاوشگر مسنجر تا کنون یافته!؟
کسانی که با علم نجوم آشنایی دارند بحث این تاپیک رو بهتر متوجه میشن.تا کنون ناسا نتوانسته جایی برای زندگی انساها کشف کنه که ایندگان ما اونجا رو برای زیستن انتخاب کنن.پس اگر بررسی کنیم میبینیم که تا کنون هزاران سیاره - اخترواره وستارهای دیگر کشف شده اند و دانشمندان هنوز به تحقیقات و کشفیات خود ادامه میدن.دانشمندان نظریه ای داده اند که تنها در کهکشان راه شیری بیلیونها سیاره وجود داردعزیزان با میلیون اشتباه نگیرن بیلیون هست خیلی فراتر از انچه شما تصورش را بکنید جالب اینکه فقط در کهکشان ما ممکن است میلیونها تمدن پیشرفته وجود داشته باشد و ما از انها بی خبر باشیم در سال 1984 دانشمندان ناسا پیامی حاوی اطلاعاتی را برای سیارات دیگر فرستادند که دست کم 25000 سال دیگر به انجا میرسد! حتی عده ای از دانشمندان بزرگ آمریکا روسیه و چین در نظریاتی جدید تمدنهای راه شیری را میلیاردها قلم زده اند.اما در حال اینکه نزدیکترین ستاره ها صدها هزار سال نوری از هم دورند. سرعت نور 25000 هزار بر ثانیه است درسته که اگر با سرعت نور حرکت کنیم زمان متوقف میشه اما فرض که میتوانیم .پس در دقیقه ای 1.500.000 کیلومتررا میتوانیم بپیماییم حال اگر صدها هزار سال نوری باشد چه؟این تنها در کهکشان راه شیری است.اما در کهکشانهای دیگر چه به فرض مثال کهکشان زت برزنجی که دست کم 250میلیون سال نوری از ما دورند چطور؟و همچنین کهکشانهای دیگر که هر یک حداقل دیست سیصد سال دورند!!! ایا میدانید میلیارها کهکشان دیگر وجود دارند و در هریک بیلیونها سیاره و ستاره وجو دارد؟یعنی زمین اگر در این لحظه نابود شود هیچ کس در هیج جای کهکشان مطلع نمیشود.
.این مطلب را نوشتم تا کوچکی زمین و بزرگی کیهان را در ذهن کسانی که بی اطلاع هستند بگنجانم!!!!
برای در ک بهتر عکسی را برای شما نمایش میگذارم که به کوجکی زمین پی ببرد.
اکنون در سر من این سوالات تراوش کرده:خواهشمندم اساتید بیان تو تاپیکو و نظراتشون رو بگن که شاید من و دیگران هم توانستنم استفاده برده باشیم

چرا در قران صحبتی از
اعداد بزرگ نشده؟ اگر پیامبر سواد نداشت خالق هستی هم بی سواد بود؟

چرا خداوند در قران از تمدنهایی که در میلیون کیلومتر انطرفتر دا
ره  ثابت میشوند نامی نبرده؟

اگر کاری به کهکشانهای دیگر نداشته باشیم و فقط راه شیری را فرض کنیم چرا خداوند باید بین این همه سیاره پیر و جوان که ممکن است در اونها موجوداتی وجود داشته باشند که نه ادم باشن نه انچه تا حالا ما دیده ایم و شنیده ایم !!!و شایدم ادم باشن با تکامل های عجیب و خیلی هم از ما پیشرفته تر و جلوتراز تمدن ما!!!چرا خدا باید فقط به فکر ما باشه و اونها رو تو کتابهای اسمانیش ذکر نکنه؟
اما واقعیت اینه که این سوالاتی که تو ذهن من دارن روز به روز بیشتر میشن که خوره ذهن آدم میشن و دوست دارم یکی بیادو دوستانه منو متقاعد کنه که نه بابا اینجور نیست؟
ممنون میشم کسی بتونه فقط این چند تا رو جواب بده بقیه شومیزارم واسه بعد.

ممکنه اونا خدایی دیگر داشته باشن؟ممکنه هر سیاره خدای خودشو داشته باشه؟

اگه به متن اول فکر کنید و به دقت بخونیدش همچنین علم رو قبول داشته باشیدهزاران سوال دیگه تو مغزتون تراوش میکنه!!!!؟؟؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.