۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

پاسخ به توهین حسن شریعتمداری (فرزند آیت‌اللّه شریعتمداری) در صدای آمریکا به شعور نسل جوان ایران


آقای شریعتمداری در برنامه افق صدای آمریکا با حمله به میهن پرستی‌  و توجه نسل جوان ایران به تاریخ و تمدن ایران پیش از اسلام،  مشکل بزرگ امروز را  باستان گرایی و توجه به خاک و خون ارزیابی کرد!!
پاسخ من به این  آخوندزاده این است: 
آقای سید حسن شریعتمداری دوران امر به معروف و نهی از منکر شما آخوند‌ها و آخوند زادگان به پایان رسیده است. از خود شروع کنید و به دیگران پند و اندرز‌های آخوندی ندهید.
شما که روزی ۱۷ بار بر مهری که بخاطر تبرک !! از خاک کربلا و نجف است سجده می‌کنید، خاک پرست هستید نه جوانانی که از خلیج پارس و دریای مازندران و حق ایران و ایرانی‌ در دفاع از مرز و بوم کشور نیاکانی  خود سخن می‌گویند.
آقای سید !  حسن شریعتمداری، شما که روزی ۵ بار به سو‌ی خاک  شهر نیاکان تازی خود، مکه نماز میخوانید خاک پرست هستید، نه آن جوانی ایرانی‌ که بوسه بر آرامگاه کورش بزرگ میزند. اسلام شما تباهی و تحجر برای ایران ما به ارمغان آورد، ولی‌ کورش بزرگ برای همه جهانیان از  آزادی و برابری سخن گفت.
آقای سید حسن شریعتمداری، آیت‌اللّه زاده، شما از خون پرستی‌ می‌گوئید؟!   شما دیگر چرا؟  آیا جز این است که ۱۴۰۰ سال است شما فرزندان و نوادگان خاندان محمد تازی‌ خون مردم ایران را در شیشه کرده‌اید؟ آیا جز این است که پدر شما آیت‌اللّه سید کاظم  شریعتمداری خمس و زکات را به نام فرزند محمد بودن از مردم فریب خورده ایران میگرفت؟ مگر در آئین شما سید بودن برتری نیست؟ شما دیگر چرا؟ آیا جز این نیست که شما فرزندان خاندان تازیانی که ایران را ۱۴۰۰ سال است در زنجیر خرافات نگاه داشته‌اید از آن روز می‌ترسید که به جای اذان پلید اسلامی شما، از هر بام و کوی " فریاد چو ایران مباشد تن من مباد " برخیزد؟ آیا آن روزی که ایرانی‌ به یاد آرد که بوده است، آخرین روز دکانداران خرافات اسلامی نخواهد بود؟
آقای سید حسن شریعتمداری به شما و دیگر  اخوندیان می‌گویم، مشکل امروز ما اسلام است و تازی پرستانی مانند شما که ایران را فدای اسلام و انسانیت را فدای الله کردید. حکومت ایران زائیده اندیشه پلید محمد تازی‌ و آخوند‌هایی‌ است که ایرانی‌ را پست و خوار و بیگانه را سید و آقا خواندند.
 آقای سید حسن شریعتمداری من و بسیاری دیگر مانند من دیگر امام و رسول شما را نمی‌خواهیم. امر به معروف و نهی از منکر امثال شما یعنی‌ فضولی آخوندی را دیگر تحمل نخواهیم کرد.  شما به جای امر به دیگران ابتدا خانه دین خود را پاک کنید و دست از سر ما ایرانیان بردارید. ۱۴۰۰ سال تحملتان کردیم، دیگر بس است.
خسرو فْرَوَهَر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.