۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

یک دادنامه برای آزادی همه زندانیان سیاسی ـ عقیدتی در ایران...

دوست گرامی، ای هموطن آزاده!
درود.
بیش از چند ماه است که یک دادنامه برای آزادی همه زندانیان سیاسی ـ عقیدتی در ایران، از سوی بیش از ۳۰۰ نفر از شخصیت های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، حقوق بشری، زیستگاهی و بیش از ۸۰ نهاد مدنی و حقوق بشری در روی سایتی گذاشته شده است و از همه هم وطنان و غیر ایرانیان درخواست شده، به دست خود آنرا در همان سایت امضا کنند.
تا کنون تنها ۱۸۰۰ نفر آنرا امضا کرده اند. ما به کمک هم و برای یاری رساندن به زندانیان سیاسی می توانیم دست به دست هم داده و در چند روز بیش از میلیون ها امضا جمع آوری کنیم.
اگر آزاده هستید، اگر آزادی زندانیان سیاسی را می خواهید و اگر تا کنون این دادنامه را امضا نکرده اید، خواهش می کنم، آنرا امضا فرمائید و لینک را برای دوستان خود نیز بفرستید و آز آنان نیز بخواهید تا امضا کنند.
روز دوشنبه و ۴ شنبه آینده با آقای احمد شهید، دیدار حضوری خواهم داشت و می توانم امضاهای گرد آوری شده را به طور مستقیم از سوی همه امضا کنندگان به ایشان  بدهم.
دوستان شاید بگوئید که تا کنون دادنامه های زیادی را امضا کرده اید که بی نتیجه بوده اند. اما این بار اگر امضا های ما موجب آزادی زندانیان نشوند، حداقل میزان یکپارچگی ما را نشان خواهند داد.
اگر به هر دلیلی نمی خواهید نام تان را همگان در لیست ببینند، می توانید کادر گمنام یا « آنونیم» را نشانه گذاری کنید
ما تا ۴ شنبه ساعت ها وقت داریم. 
با هر عقیده و مرامی که هستید، لطفا یاری کنید.
این دادنامه از آن هیچ دسته و گروه و حزب ویژه ای نیست و از آن کسانی است که آنرا امضا می کنند. از آن شما دوست آزادیخواه است.

متن پارسی دادنامه در زیر و در خود سایت دادنامه آمده است

با دوستی
انور میرستاری



نامه‌ای خطاب به:
دبیرکل سازمان ملل، آزادیخواهان و شخصیت‌های ادبی، هنری و سیاسی در جهان،
روسای کشورها و نهادهای دموکراتیک و حقوق بشری بین المللی از جمله شورای
حقوق بشر سازمان ملل، اتحادیه اروپا، روسای احزاب سیاسی در اپوزیسیون ایران.

همبستگی با تمامی زندانیان سیاسی، عقیدتی

ما به این پیکارگران در بند درود می فرستیم. شجاعت و ایستادگی آنان را می ستاییم و از دادخواهی آنها که تامین امنیت جانی زندانیان سیاسی در راس آن قرار دارد، قویا پشتیبانی می کنیم.
ما رژیم جمهوری اسلامی را مسئول حفظ جان یکایک زندانیان سیاسی می دانیم و خواستار آزادی بلادرنگ همه آنان هستیم.
ما مخالفت و کارشکنی مقامات جمهوری اسلامی با ورود گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به ایران را عملی بی شرمانه می دانیم و آنرا بشدت محکوم می کنیم.
ما افراد حقیقی و حقوقی امضا کننده این دادنامه، از همه آزادیخواهان جهان، روسای کشورهای عضو سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق بشری، از جمله شورای حقوق بشر سازمان ملل می خواهیم که مسئولین جمهوری اسلامی را وادار به صدور ویزا برای گزارشگر ویژه، آقای احمد شهید نمایند تا ایشان بتوانند هر چه زودتر از همه زندان های کشور بازدید و با زندانیان دیدار کنند.
شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حقوق بشری و نهادهای زیر تهیه کننده این دادنامه بوده و از همه آزادیخواهان و نهادهای انسانی و حقوق بشری و احزاب دموکراتیک در سطح جهانی درخواست می شود که با امضای آن، به ما پیوسته و پشتیبانی خود را از زندانیان سیاسی و ملت ایران اعلام کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.