۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

نیروی دفاعی کشوری که از هر لحاظ به تکنیک خارج نیازمند است, در یک نبرد, آنهم با آمریکا و اسرائیل, نفسی برای ادامه حیات نخواهد داشت.

در اینجا متاسفانه بازنده فقط ملت ایران و استقلال ایران خواهد بود. 

 وجود فرقه شیعه در ایران موجودیت این کشور را بطور جدی به خطر انداخته است. سردمداران این حکومت, دیگر هیچگونه تدبیری برای انحراف اذهان ملت پیدا نمیکنند. رنگ حنای اسلام و روحانیت, دیگر در میان این ملت رنگی ندارد. اعتماد مردم به این فرقه و رهبران این فرقه به پایین ترین درجه ای که در تاریخ ایران سابقه نداشته است, رسیده است. دین ستیزی و خروج از این فرقه خود ساخته روحانیت ایران, به درجه اوج خود رسیده و جوانان آگاه, از این فرقه فراری هستند و آنها کبوترانی هستند که دیگر هرگز بر بام این خرافات نخواهند نشست. برای آنها فرقه شیعه, بی منطق, کشنده و مرده پرست است. مسیر اعتقاد به خرافاتی همچون ولایت, امامت و ظهور, تا بینهایت باز و راه علم و منطق و حقیقت بسته, ملت را با این بیهوده گویی ها مشغول کرده اند و کشور را میچاپند و آزادی را به بالای دار میکشند. افکار این فرقه در دوره ای که علم و معرفت شکوفائی میکند, به دوران شتر محوری برگشته است. نه فقط دختران و زنان را در پارچه های سیاه بسته بندی کرده اند, بلکه پر و بال هر اندیشه آزادی را شکسته اند. زیرا خرد, دشمن اول این فرقه خرافاتیست.

امروز سرنوشت کشور ما بدست کسانی افتاده است که هیچگونه اعتباری در میان مردم ندارند. اما حکومت اسلامی ایران, ملت ایران را سنگر خود کرده و خودرا در آن سنگر پنهان نموده و بیشرمانه ملت و کشور را آگاهانه به طرف جنگی سوق میدهد که هیچکس بجز خودشان, خواهان آن نیست. آنها جنگی را که به قیمت مرگ هزاران نفر خواهد انجامید, تنها آخرین وسیله ای برای بقای خود میدانند.

در موضوع حمله به ایران, حکومت اسلامی ایران مستقیما با آمریکا همکاری میکند. زیرا بهانه ای را که آمریکا برای حمله میخواهد, حکومت جمهوری اسلامی ایران آن بهانه را دو دستی به آنها تقدیم میکند. زیرا اصولا ایران نیازی به بمب اتمی ندارد. آیا ژاپن, یا اغلب کشورهای اروپائی که بمب اتمی ندارند, در خطرند؟ در تمام دوران حکومت جمهوری اسلامی ایران, این ایران بوده است که همیشه نسبت به اسرائیل حالت تهاجمی داشته و نابودی اسرائیل را آرزو کرده, در حالیکه کشور اسرائیل تا بحال تماشاگر وضع سیاسی ایران بوده است. در واقع چیزی که ایران بدون وقفه به آن نیاز دارد, آزادی ملت وآزادی اندیشه و باورهای مردم است. واقعیت اینست که جمهوری اسلامی ایران, مردم ایران را اصلا آدم به حساب نمیآورد.

حساب و نقشه سردمداران حکومت اسلامی ایران مبنی بر اینکه این جنگ موجودیت آنهارا تثبیت میکند, از هم اکنون اشتباه است. آمریکا و اسرائیل, عراق نیستند و جبهه جنگ در قلب ایران خواهد بود. سپاه پاسداران ایران که فقط رجز خوانی میکند و بلف میزند, هرگز در حدی نیست که حتی بتواند به مدت یک روز هم دفاع کند. زیرا نیروی دفاعی کشوری که از هر لحاظ به تکنیک خارج نیازمند است, در یک نبرد, آنهم با آمریکا و اسرائیل, نفسی برای ادامه حیات نخواهد داشت. در اینجا متاسفانه بازنده فقط ملت ایران و استقلال ایران خواهد بود. 
خشایار شاه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.