۱۳۹۱ شهریور ۱۴, سه‌شنبه

زن در اسلام ...

زن: چه معنی میده که شهادت من نصف شهادت مرد ارزش داره ؟
آخوند: یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن ؟
زن : چرا تو سوره نساء به شوهرم اجازه داده منو کتک بزنه ؟
آخوند: یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن؟
زن: واسه چی حق ارث من نصف حق ارث مردهاست؟
آخوند: یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن؟
زن : واسه چی امام اول تو نهج البلاغه گفته زنها ناقص العقل اند؟
آخوند: معلوم میشه یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور میکردن ؟
زن: خوب واسه چی امام اول گفته با زنها مشورت نکنید؟
آخوند: شما واقعا یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن ؟
زن : ای بابا این دین شما اصلا واسه زنها ارزش قائل نیست !
آخوند: یادت رفته بهشت زیر پای مادرانه ؟
زن: برو بابا بهشت ارزونی خودت ، من احترام می خوام!
آخوند: پس معلوم میشه یادت رفته قبل اسلام شما رو زنده به گور می کردن.
زن : اگه زنده به گور می کردن پس خدیجه و آمنه و حلیمه و سمیه و صدتا زن دیگه که داستاناشون در صدر اسلام اومده از کجا اومدن ؟
آخوند : همین سوالا رو می پرسی که اسلام میگه شما ناقص العقلی.
زن : خوب اگه زنده به گور می کردن نسلشون چطوری گسترش پیدا میکرده ؟
آخوند : پس معلوم میشه تو احترام به مقدسات حالیت نیست.
زن : مگه من بی احترامی کردم ؟ دارم از حق خودم دفاع می کنم
آخوند : ای زن کافر می خوای منم از حقی که اسلام به من داده برای غنیمت گرفتن تو استفاده کنم ؟
زن: ....
و این گونه بود که اسلام پیروز شد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.