۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

چگونه ولایت فقیه و کارخانه خرافات سازی او مهندسی شد؟


در قرن 16 ، یک روزی ریش سفید ا ن محل نو جوانی بنام اسماعیل صفوی را برای پادشاهی ایران زمین انتخاب کردند.
این نو جوان به خود مغرور و خود خواه و جاطلب گفت: خدایا به من قدرت بده تا پادشاه مطلقه ایران زمین باشم.
او خوابیده بود و در نیمه شب صدا یی را شنید
، گفت: اسماعیل خدا پرسید چرا می خواهی پادشاه مطلقه ایران زمین بشوی؟
اسماعیل پرسید : تو چه کسی هستی؟
او گفت: من جبرائیل هستم. و اسماعیل جواب داد و گفت: من میخواهم سرزمین مادری ام را نجات دهم. اما قدرت ندارم و درضمن بیسواد هم هستم و تجربه هم ندارم .
جبرائیل گفت : یاران من هم بیسواد بودند ، آنها از ایرانیان که در سرزمین اجدادی ما پناهنده سیاسی بودند آمو ختند ، آنها به یاران من سیاست و شیوه حکومت کردن را یاد دادند بطور مثال از 6348 آیه 500 آیه خشن که حکم قضایی و قانون اداره کردن مردم را تشکیل می دهد یکی از یاران من سروده است.، استاد گرامی او ، آقای بهروز بان ، معروف به سلمان پارس بود و او مشاور یاران من هم بود ، او با یکی از یاران من دوست صمیمی بود بطوری که گاهی اوقات موهای او را آرایش می کرد ، از این جهت او سلمان پارس نامیده شد.
آری این استاد بزرگ گوار مهندس کانال سازی بود ه و در بسیاری از جنگها از طریق کندن کانال یا سنگر ، یاران ما پیروز شدند.
و این استاد بزرگ گوار مانیفست مزدک، که یک مانیفست سوسیالیستی بود ، به یاران ما دیکته کرد ، آنها با اشعار مزدکی توانستند مردم را جذب کنند ، و رمز پیروزی آنها در همین اشعار مزدکی بود .
در سال 632 یکی از بهترین یاران من فوت کرد. و سپس سرداران او در سالهای 637 ، 650 به سر زمین متمدن شما ایرانیان حمله کردند و تمام مراکز آموزشی *، بویژه دانشگاه گندی شاپور که یکی از بزرگترین، دانشگاه های جهان بود

که دانشمندان ایرانی با همکاری دانشمندان ، رو می که در ایران پناهنده سیاسی بودند ، در قرن سوم تاسیس کردند: صدها دانشجو ، در رشته های ریاضی ، مهندسی ، پزشکی ، ستاره شناسی ، فلسفه ، ادبیات ، هنر و
موسیقی ، بانک داری ، بازرگانی ، کشاورزی ، راه و ساختمان و.... ،تحصیل می کردند و صد ها کتابخانه ساخته بودند ، هزاران کیلو متر جاده سازی ، صدها کیلو متر کانال سازی ، صدا تاسیسات پست خانه و صدها تاسیسات کشاورزی و...ساخته شده بودند و ایرانیان در کارهای بازرگانی و داد و ستد خود را با چک انجام می دادند.
همه آن دست آوردها را سر داران ما نا بود و ویران کردند و هزاران جلد کتاب* را سوزاندن و همچنین آنها را در آب فرو افکندن و خمیر کردند و تمام شهرها و روستا ها و شبکه های* آبیاری و تاسیسات کشاورزی را نابود کردند. و هزاران نفر را قتل و عام کردند و سپس دین مبارک یاران من ابزار سرکوب اهل عقل و علم و دانش شما ایرانیان شد.
اسماعیل گفت : قوانین و فرهنگ یاران شما ، بیش از حد خشن است . آنها ، سرزمین طلایی ما را ویران کردند و هزاران نفر انسان را قتل و عام کرده اند این چه قوانینی است؟ و چه فرهنگی است؟.
جبرائیل گفت : اگر مردم جهان بویژه شما ایرانیان با همان سرعت پیشرفت می کردید نه خدایی وجود می داشت و نه یاران ما با آیه های خشن خودشان وجود می داشتند و نه ، من وجود می داشتم و نه ، تو ، نو جوان بی سواد ی که می خواهی پادشاه ایران زمین بشوی؟
جبرائیل گفت : اگر مردم جهان بیشتر در مورد علم و دانش و سیاست اطلاع داشته باشند ، انگاه عمر ما خدایگان به پایان می رسد ، آری اگر می خواهی پادشاه جاویدان و مطلقه ایران زمین بشوی؟ باید برعلیه علم و دانش مبارزه کنی و برای این کار از چاقوکشها و افراد مرتجع و اوباشان استفاده کن و به افراد چاپلوس پست بده و از افرادی که علم و دانش دارند دوری کن.
جبرائیل گفت : اسماعیل این درس ها را خوب یاد گرفتی؟
اسماعیل گفت : بله قربان
جبرائیل گفت : فردا صبح که از خواب بیدار شدی به مردم بگو که با <امام زمان> ارتباط داری و من از ائمه هستم.
اسماعیل گفت : من از نژاد ترک هستم ، چگونه دروغ به این بزرگی را به مردم بگویم
.و درضمن من اهل تسنن هستم
جبرائیل گفت : کسانی که حرف های تو را باور نمی کنند ، تحت عنوان <کافر ، منافق> با آیه های خشن یاران من آنها را نابود کن .
جبرائیل گفت : بگو ، آن حضرت فرمود : ای اسماعیل* حال وقت آن شده که خروج کنی .
و آن حضرت فرمود : پیش بیا ، پیش رفتم ، کمرم را گرفت ، سه بار مرا بلند کرد و برزمین گذاشت وکمرم را به دست مبارک خود بست و تاج را بر سرم گذاشت.
جبرائیل گفت : تو ، اکنون پادشاه ایران زمین هستی ، و برای اینکه بتوانی ، با دشمنان داخلی و خارجی یعنی عثمانیان مبارزه کنی و پادشاه مطلقه ایران زمین باشی ، دین رسمی را <شیعه> اعلام کن و سپس
کارخانه های خرافات سازی را در سراسر ایران توسط ملا ها ، توسعه و گسترش بده و به جای ساختن مراکز آموزشی ، علمی ، هنری ، موسقی ، ادبیات ، فلسفه ، …. ، و ساختن بیمارستان ها ، سالمندان ، باشگاه های ورزشی ، جاده سازی ، کارخانجات ، تاسیسات کشاورزی ،...< امامزاده >بساز و تولید کن ، از این
امامزاده ها ثروت های زیادی به دست می آوری و همچنین پادشاهی مطلقه خودت را در مقابل ، روشنفکران ، نویسندگان ، شاعران ، هنر مندان ، فرهنگیان ،سیاسی ها ، دانشمندان ، اقتصاد دانان ، تضمین خواهی کرد.
اسماعیل گفت : سرور گرامی ، این طرح هزینه زیادی لازم دارد و درضمن پرسنل های ورزیده ای را باید آموزش داد.
جبرائیل گفت : .
از ملا های مفت خور که مانند گرده های بی مغز و پوکیده ، که انگل جامع هستند ، از آنها به عنوان < سر
بازان امام زمان > استفاده کن و از لحاظ اقتصادی از بازار سنتی تحت عنوان ، < خمس > ، < ذکات > ، حق < امام > ، حق ، <سید > ، < مالیات > بگیر و به بازاری ها ، بگو که آنها وظیفه دارند که شکم این ملا ها را سیر کنند و همچنین هزینه کارخانه های< خرافات >سازی را بپردازند ، در غیر این صورت طرفداران توسعه اقتصادی ، و روشنفکران انقلابی با ، انقلابهای اجتماعی ، صنعتی ، دکانهای شما را خواهند ، بست
بعداز مرگ شاه عباس اول صفوی در سال 1629 ، شاه عباس دوم جانشین او شد. او به هنرمندان * اروپائئ علاقه زیادی نشان داد و از نقاشان دعوت کرد که تا در اصفهان حضور داشته با شند. و سپس ، اروپائیان به صفویان کمک های نظامی کردند و صفویان ارتش کلا سیک و متمرکز تشکیل دادند. تا در مقابل ترکان عثمانی مقاومت کنند ، اما متاسفانه
در همان دوران که صفویان < شیعه گری > را به عنوان مانیفست خود انتخاب کردند ، روشنفکران غربی ، از تجربه های کشورهای ایران باستان و یونان باستان استفاده کردند و روشنگری کردند. تا در سال 1789 انقلاب کبیر فرانسه انجام گرفت ، این انقلاب بر علیه سیستم فرسوده فئودالی بود و
بجای آن برژوازی رشد کرد ، < کارخانه های خرافات سازی > ، جای خود را به < کارخانه های ، صنعتی > دادند و علم ،دانش ، هنر ،فلسفه ، ادبیات ، جای <خرافات> را گرفت و در جهان اندیشه< نوینی> بوجود آمد .
در دوران حکو مت شاه سلطان حسین صفوی ، فردی بنام <علامه باقر مجلسی > ، < فقیه و قاضی دینی> پادشاه ،
از روایات و سنن متروک جوامع بدوی و بربر به تفسیر و برداشت < کلنی ها >و دیگر < ملا ها > ، با حدیث از < امامان > بر آن بوده و است که این باور ها را در مغز های کودکان ، نو جوانان ، دختران ، پسران ، و همه گان بنشانند که گوِِ یی این < ولایت فقیه > حامی< مستضعفان >بوده و خواهد بود و خارج از چارچوب و مناسبات ، زیر بنای اقتصادی و نقش ابزار تولید در اقتصاد .
علامه باقر مجلسی اعتقاد داشت که : < ولایت فقیه > صاحب اموال مردم و همچنین نوامیس مردم است. و او است که تصمیم می گیرد که ، این انسان ها چه نوع غذایی را بخورند ، چه مایعجاتی را بنوشند ، چه نوع لباسی را با چه رنگی بپوشند و یا خانمها چه نوع آرایش را داشته با شند و حتی او اجازه دارد در امور خصوصی انسان ها دخالت کند.
بنا بر نوشته < ولایت فقیه > انسان ها گوسفندان ، او هستند و آنها هیچگونه اختیاری از خودشان ندارند.
طبق برنامه ، < ولایت فقیه >: هر آنچه نشانه ای از آگاهی و بیداری دارد ، بایستی به فرمان او نابود و خاکستر شوند.
مانند < بریدن دست ها >، < پاها >و <بیرون آوردن چشم ها از حقنه ها > ، <ذبح اسلامی انسانها >، در حکومت جانشین امام زمان .
ولایت فقه< سربازان امام زمان > را از میان طلاب ، قصابخانه ها ، کشتارگاه ها و افراد قاتل و جنایتکار و دزد که در زندانها بوده اند انتخاب می کردند و می کنند تا در مقابل طرفدارن ، تو سعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، علمی ، سیاسی ، و جنبش های آزادی خواهی و عدالت طلبی ، جنبش های زنان ، صلح طلبان و طرفداران حقوق بشر روزنامه نگاران ، نویسندگان ، دانشجویان ،فرهنگیان ،اساتئد دانشگا ه ها ، هنرمندان ، وکلای دادگستری ، دانشمندان ،کارگران اقلیت های مذهبی و... سرکب کنند ، سنگ ها را بستنند و سگ ها را رها کردند.

آری از قرن 17 تا قرن 19 ملا ها با بخش بازار سنتی با هم متحد شدن تا قدرت سیاسی و اقتصادی را از رژیم پادشاهی بگیرند .

آنها در سالهای 1844 جنبش بابی گری را به خاک و خون کشیدن و سپس انقلاب مشروطه 1905 ، 1911 که روشنفکران ایرانی ، تحت تاثیر انقلاب فرانسه ، قانون اساسی بلژیک را می خواستند در ایران اجراء کنند
که متاسفانه ملا ها و بخش ارتجاعی بازار در شکست آن نقش داشتند.
و همچنین انقلاب ملی ایران در سالهای 1950 ، 1953 با ارتجاع داخلی و خارجی به شکست کشیده شد.
و سپس در سالهای 1960 ، 1969 یک جامع شناس آمریکایی بنام والت ویتمن روستو طرح اصلاحات ارضی را تحت عنوان The stages of Economic Growth: A Non-Comunist Manifssto , / w w.Rotow , Cambridge 1969
برای کشورهای در حال توسعه اقتصادی را پشنهاد کرد که ، در ایران بنام انقلاب سفید اجراء شد.
آیت الله خمینی با انقلاب مخالفت کرد و او طرفدار فئودالها بود و همچنین مخالف آمدن زنان به میدان کار ، و یا اشتغال در آموزش و پرورش ، در ارتش ، در کارهای فنی ، سپاهی دانش ، سپاه بهداشت ، سپاه ترویج آبادانی ،...........، بود .
او نقش ارتجاعی خود را بر علیه زنان در همان سالها نشان داد.*
مردم ایران در آن درون از آزادی اجتماعی برخوردار بودند . اما آنها برای آزادی بیان ،احزاب سیاسی ، مطبوعات ، و عدالت اجتماعی مبارزه می کردند. که متاسفانه در آن دوران ، بازی شطرنجی که جهان غرب با اوردوگاه سوسیالیست داشت ، جبرائیل زمان برای منافع خودش ، این کرکس ها را سوار امواج آزادی خواهی و عدالت طلبی مردم ایران کردند و سپس بذر خشخاش را بر فضای مراکز آمزشی افشاندن و مراکز آموزشی ، بویژ ه دانشگاه های ایران را به مساجد و محل روضه خوانی تبدیل کردند. و فرهنگ طلاب و بازار سنتی را به کودکستانها ،دبستانها ، دبیرستانها و دانشگاه ها انتقال دادند.
روشنفکران ،تحصیل کرده ها و افراد سیاسی که در زندانهای رژیم قبلی بودند ، آنها را طبق برنامه حساب شده نابود کردند و دزدان ، قاتلین را به استخدام خود تحت عنوان <سربازان امام زمان> بکار گرفتند.
و سپس هزاران نفر از دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، فرهنگیان ، کارمندان ،کارگران ، .. را اخراج کردند.
آری: مشاالله قصابها ، خامنه ایی ها ، رفسنجانی ها ،غفاری ها ، بهشتی ها ، خاتمی ها ، لاجوردی ها ، حداد عادل ها ، مصباح یزدی ها ، عسکراولادی ها ، احمدی نژا دها ، همان آدم خورها ، به همراه دایانسورها و اوباشان ریز و درشت به همراه <ولایت فقیه > ، <امام زمان > برگرده ، آزادی خواهان ، دانشجویان ، زنان ، اساتید دانشگاه ها ، فرهنگیان ، کارگران ، و خلقهای ایران ، به فرمانروایی ، بپاخواسته و شبکه های مافیائ و جنون و جنایت را در همه جا تا خارج از ایران گسترش دادن و آقازاده گان ، میلیاردها دلار از ایران خارج کردند ، مانند: خانواده های رفسنجانی ها ، طبسی ها ، خامنه ائ ها ، عسگراولادی ها ، بادمچیان ،...، و هم اکنون سپاه پاسداران 85% ثروت مردم ایران را را در انحصار خود قرار داده است .. .
سپاه پاسداران 800 کارخانه و شرکت های بزرگ را در انحصار خود دارد ، مانند: شرکت ملی نفت ، گاز ، مخابرات ، تجارت خارجی ، تجارت داخلی ، کارخانه اتومبیل سازی ، تراکتور سازی ، ذوب آهن ، و بیش از 55 بندر و اسکله و فرودگاه ، برای وارد کردن و صادر کردن کالاهای قاچاق در انحصار خود قرار داده است .و1600 پروژه در انحصار سپاه پاسداران است
و همچنین استان قدس رضوی و سازمانهای اوقاف در انحصار آیت لله طبسی و آیت لله خامنه ائ می باشند ، آنها یک ریال مالیات به دولت نمی پردازند.
از سال 2009 تا امروز هزاران کارخانه بسته شده است و میلیون ها کارگر بیکار شده اند . صنایع دستی ایران در حال نابودی است و همچنین کشاورزی ایران در حال نابودی می باشد ، میلیونها نفر از دهقانان و کشاورزان بیکار شده اند ، تا سال 2012 میلیون ها از روستاها به شهرها مهاجرت خواهند کرد .
از طرف دیگر محصولات چینی و هندی باعث بسته شدن کارگاه های کوچک و متوسط شده است ، و هر سال هزاران نفر از تحصیل کرده های ایرانی وطن خود را ترک می کنند وهزاران کودک خیابانی در ایران وجود دارند ، میلیونها ایرانی در زیر فقر قرار دارند و بیش 3 میلیون از زنان ایران بی سرپرست هستند ، میلیون ها نفر از دانش آموزان به علت فقر نمی توانند به دبستان بروند و مردم برای هزینه زندگانی خود ارگانهای خود را می فروشند و میلیون نفر از جوانها معتاد هستند . آری 15 % از شهروندان ایرانی 85 % از ثروت مردم ایران را در انحصار خود دارند و 85 % از مردم فقط 15 % از ثروت ایران برخوردار هستند ، آری این منطق ،و فتوای آیه های خشن ، وحدیث هاو سنت های< ولایت فقیه >و حکومت<مستضعفان >بوده است ..

اتحاد ، مبارزه ، پیروزی
شاد و پیروز باشید
پرواز ه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.