۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

نامه اي از طرف خداوند ...



من اصلا وجود ندارم ؛ برويد مثل آدم زندگي تان را بکنيد و اين قدر داستان و شعربرای من درست نکنيد. خودتان !! من را درست کرده ايد که کاسبي کنيد و سر ديگران را که هیچ ، حتی سر خودتان را هم کلاه بگذاريد!! اگر من خدايم چرا موسي را بفرستم بگويم شنبه را تعطيل کند و عيسي را بفرستم بگويم يک شنبه را و محمد را بفرستم بگويم جمعه را ؟ چرا کاري کنم که عيسوي شرابش را در کليسا بنوشد و مسلمان به جاي شراب شلاق بخورد ؟ اگر من وجود دارم و اين قدر مهربان بودم که همه دين ها مي گويند چرا بيشترین تلفات تاريخ و جنگ ها در تاريخ با نام دين و انجام تکاليف ديني و هدايت مردم و بردن مردم به بهشت صورت گرفته است ؟ اگر من خدا بودم چرا اين همه آدم کج و معوج به اسم من روي زمين خدايي مي کنند و کليد بهشت مي فروشند و يا دنيا را براي مخلوقات من (؟!) جهنم کرده اند ؟ اگر من خدا بودم ???? این محمد عرب دروغگو هم پیغمبر من بود ???? و تمام گنج های زمین و آسمان مال من بود ???? چه احتیاجی داشتم اینهمه آیات قتل و غارت و راهزنی بگویم ???? تازه بگویم یک پنجم مال دزدی را هم بدهید به محمد عرب !!!! این آقا دزده ؟؟؟؟خیلی خنده داره !!!! به عقلم نمیرسید???? آدرس گنجها را یواشکی در گوش پیغمبرم بگویم ؟؟!! دیگر نیاز نداشته باشد راهزنی و قتل و غارت کند که آبروی من ، پیش شما برود؟؟ اگر من خدا بودم؟؟ دلم میخواست که همه من را از ته دل دوست داشته باشند نه اینکه از من بترسند و از ترس تسلیم ( اسلام ) من باشند!! اصلا نمیگذاشتم آدم ها صبح و ظهر و شب هی نماز بخوانند و سجده کنند واز ترس جهنم حرف های تکراری بزنند !!!! کمبود که ندارم هی بخوام طفلکی ها رو اذیت کنم !!!! اگر من خدا بودم ، کلاهبردار هايی که دین را راه نان خوردن خود کردند رو اصلا خلق نمیکردم !!!! به عقلم نمیرسید ؟؟؟؟ به پا منبری های میمون مقلد ناقص العقل هم ، همه یه جو عقل بدهم تا بتوانند بد رو از خوب تشخیص بدهند و نیازی به فتوای کلاهبردار ها و این مزخرفات نداشته باشند!!!!!همه مسا جد رو هم جمع میکردم به جاش کافی شاپ و کتابخونه و سینما درست میکردم ! خدايي که به عبادت محتاج باشد ، خدايي که قسم بخورد جهنمش را از نافرمانان پر مي کند ، خدايي که فقط محبان علي را به بهشت !! راه بدهد و بقيه پيامبرانش بشوند زرشک!! گذشته از این هر کسی هم که من رو صدا میزد و میگفت اِی خدا زود بهش میگفتم جانم قربونت برم عزیز دلم فدات بشم نه اینکه محل سگ هم نذارم ! اگر من خدايم !!!! اگر بنده افریدم !!!!! باید سرویس بدم دیگه !!!! گوسفند که نیستن ول کنم تو بیابون !!!!! اصلا شما خودتان میگویید: خدا همه چیز را میداند !!! بعد خودتان میگویید که زمين آزمايشگاه است و شما آدم ها ، موش آزمايشگاهي هستید !!!! اصلا فکر نکردید اگر من همه چیز را میدانستم دیگر چه احتیاجی به آزمایش کردن داشتم برای شما دین اسلام یک معامله است!!!یک معامله پایاپای!!! من برای الله نمازمی خوانم; الله حاجت من را مستجاب میکند ,من برای کبوترهای حرم دانه میخرم امام یا امامزاده من را شفا می دهد , من مومن هستم , وعده الله است!!!در بهشت حوری (فاحشه) می دهدو غلمان (پسربچه مو در نياورده )می دهد!!! صیغه های باکره مو منه در امامزاده هاو زیارتخانه های عشرت اسلامی فراهم کرده است!!! دنياو آخرتم در این معامله شکم و زیر شکم ضرر نمی کند . اگر قبول نکنم ترس از الله قهار , مکار , جبار را چه کنم ، دین شرطی درست کرده اید سر خودتان هم کلاه گذاشته اید ؛ ته دلتان هم میدانید وجود ندارم ، برای همین میگویید از توحرکت ، از خدا برکت !!! اگرمن وجود داشتم و برکت داشتم ، چه احتیاجی به حرکت شما داشتم ؟؟؟!!! اگر من خدا بودم؟؟بخیالتان!! محمد عرب دروغگو که میگوید : لا اکراه فی دین = درانتخاب دین اجبار نیست و یا میگوید : لكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ .. = دين شما براى خودتان، و دين من براى خودم بعد خرش ازپل گذشت , بگوید : یا مشتری دکان دین من باشید یا کشته شوید!!! بعد بگوید : دینی غیر از اسلام از کسی پذیرفته نمیشود , بعد امام علی‌ (آدم کش کبیر) را بفرستد گردن همه را بزند، دزد سر گردنه ، زنباره ، راهزن بچه باز ، کسیکه در همخوابگی از هیچکس حتی زن پسر خوانده اش هم نگذشت را میفرستادم ؟؟؟ تمام جهانیان را با اینهمه زبان ها و فرهنگهای متفاوت ; فقط با زبان عربی آنهم زبانی که هیچکس نمیفهمد به راه راست هدایت کند !!! شما خودتان را سر کار گذاشته اید ؟؟؟؟ چه آدمهای ساده ای هستید!!! من اصلا وجود ندارم که پیغام داشته باشم که پیغمبر کلاهبردار و دروغگو داشته باشم یا اینکه آخوند بی همه چیز ، دلال بهشت من باشه !!! اگر محمد عرب به وعده های دروغ حوری و غلمان بهشت اسلامی که خودش سر هم کرد باور داشت !!!! چرا بجای اینهمه زنبازی آبرو ریزی !!!! پریدن روی دختر بچه شش ساله و هر زن و کنیزی (مچش را زنانش گرفتند) بدتر از همه با زن پسر خوانده اش !!!! چرا کمی جلوی زیر شکمش را نگرفت تا در بهشت حال کند ؟؟؟؟ این کلاه بردار ها و دروغگو ها از شغل شریف خودشون ??? مایه گذاشتند ، به شما آدمهای ساده وعده دادند که من ، برای خانم باز ها ،فاحشه ( حوری ) و برای پسر بچه بازها ، پسر بچه ریش در نیاورده (غلما ن ) تهیه میکنم و در بهشت استخدام کردم به بهشتیان سرویس بدهند و پذیرایی کنند یا اینکه بهشت مثل بازار پارچه فروش هاست بجای پارچه ، پرده بکارت متر میکنند و پاره میکنند تا بهشت بهشون بهتر بچسبه !!بخیالتان!! من تمام آنچه که در زمين حرام کردم را در بهشت وعده مي دهم ؟؟؟ این کلاهبردارها ، این دروغ ها را سرهم کرده اند تا خودشان به مال و ناموس دیگران دست پیدا کنند ، من نيستم. اصلا من نيستم. برويد مغزتان را بکار ببريد اگر نمي توانيد از پس گردن کلفت هايتان بر بيائيد چرا پاي من را وسط مي کشيد ؟؟؟؟ نخير ؛ قرار نيست من در آن دنيا حساب لات و لوت هاي دنيا را برسم. اگر عرضه داريد خودتان از خجالتشان در بيائيد و الکي خودتان را بچه مثبت هاي بي عرضه منتظر بهشت معرفي نکنيد. يعني چي دست روي دست مي گذاريد و منتظران این مرده هزارو سیصد سال پیش!! مرده فلان و بهمان مي شويد!!همه شماها چند ميلياردي سلول خاکستري در آن مغزهايتان داريد ، بکارش ببريد و بجاي تسبيح و استخاره از اين سلول ها استفاده کنيد تا فاسد نشوند. اگر در قدرت طلبي و فريبکاري روي مزرعه حيوانات را هم سفيد کرده ايد و به همه دنيا گند زده ايد چرا مي گوئيد قضا و قدر من است ؟ يعني اگه من خدا بودم اندازه مدير گوگل هم عرضه نداشتم يک دم و دستگاه درست و حسابي راه بندازم ??? که هم کارمندش راضي باشد هم مصرف کننده اش ???شما يک بار در اين گوگل نامنويسي کنيد بس است احتیاج ندارد ازش بترسید یا لازم نيست روزي چند بار جلويش خم و راست بشويد و برایش نماز بخوانيد و هزار خواهش و تمنا کنيد تا سرويس هايش مثل ساعت کار کند.
 
 
آریا مهرگان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.