۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

اسلام شما در جایگاهی نیست که عید نوروز را تایید یا تکذیب کند ...



خبری حیرت‌انگیزدر ایرنا دیدم که می گفت "اسلام، عید نوروز را تایید کرده است". گویا این پیغام شما در نماز جمعه آخرسال ۹۰ بوده .حیرت کردم چون این سخنان را نوعی عقب نشینی حکومت شما از ایران ستیزی بالفتره اش دیدم .حیرت کردم که شما در مورد اعیاد دیگر که با روح
اسلامی همراه باشند سخن گفتید.و حیرت کردم که شما اعتراف کردید که عید نوروزحتی فرا تر از کشور ایران جشن گرفته میشود.

نمیدانم آیا میشود این سخنان را جدی گرفت یا از روی معده فرض کرد. اگر این سخنان شخصی است و از برای خوشرقصی در برابر مردم باشد باید سوال کرد چه شده که شما تصمیم گرفته‌اید خودتان را به مردم ایران نزدیک کنید مگر احساس خطر کرده‌اید؟ البته حق هم دارید بترسید چون میدانید دراین سه دهه گذشته چه بر سر این مردم آورده‌اید. اگرخودتان را ایرانی میدانید ومیخواهید به دامن پر مهر ایرانیان پناه آورید پیشنهاد میکنم خرقه عرب نمایتان را از تن در‌آورید، درلباس ایرانی در نماز جمعه حاضر شوید و صادقانه به آنچه که در خلاف منافع ایران و ایرانی انجام داده اید اعتراف کنید واز مردم درخواست بخشش کنید وآماده محاکمه در دادگاه مردم باشید. با عطوفت و گذشتی که در فرهنگ غنی ایرانی سراغ دارم شما عادلانه محاکمه خواهید شد و اعتقادات شخصی و دینی شما محترم شمرده خواهد شد.


اما اگر بعنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سخن گفتید این سخنان نماد آشکار اختلاف سیاست شورای شما با سیاست های ضد ایرانی حکومت اسلامی ورهبرش است.از طرفی شما در مرکز تبلیغات نماز جمعه سخن از تایید نوروز میرانید ازطرف دیگر معلولان فکری هار شده شما وحشیانه به مردم ایران درجشن ملی چهارشنبه سوری یورش میبرند. اگر نهاد شما همگام با مرکز قدرت دیکتاتوری اسلامی نیست که حرف شما بی اعتبارست و شاید خود شما هم به آنجائی برده شوید که دیگر مخالفان برده شده اند. اما اگر رهبرتان شما را مامور کرده فریبکارانه سخن از خواست های مردم بگوئید وتلاش کنید آنها را آرام کنید که حاکمان به کشتار، چپاول، و ویرانگری ادامه دهند باید بدانید که گروهی قبل از شما با حیله "مکتب ایرانی" اختراع کردند که هم عظمت فرهنگ ایران را در حد یک مکتب پائین بیاورند وهم با استفاده از کلمه ایرانی عوام فریبی کنند که راه بجائی نبردند و خاموش شدند. شما هم خاموش باشید و فتنه نکنید.


تنها نکته مشترک آشکاردرسخنان شما ورهبرتان دیدگاه استکباری و خود بزرگ بینی شورای شما و حکومت رهبرتان است که ازسخنانتان تراوش میکند. در این مورد باید بدانید که اسلام شما در جایگاهی نیست که عید نوروز را تایید یا تکذیب کند. عید نوروز هزاران سال است که مورد تایید و قبول ایرانیان قرار دارد و سیاست های تهاجمی حکومت شما وسایرنوکران اعراب به سنت های ایرانی درصده‌های گذشته نتوانسته ایرانیان را از برگزاری مراسم ملی بازدارد. کسانی که به نوروز معتقدند حیله گر نیستند. آنها با خلوص و از ته دل نوروز را پاس میدارند. اگر خلوص وصداقت را مظهر پاکیزگی بدانیم چطوراسلام فریبکارونا پاک شما میتواند پاکی ایرانی ونوروز را ارزیابی و تایید کند. نکبت، دروغ، جنایت و دزدی در حکومت اسلامی شما از راس آن شروع شده وتا به پست ترین رتبه آن که بازجویان متجاوز وخونخوارباشد ادامه یافته. پس شما خاموش باشید و پاکیزگی را به پاکیزه ها بسپارید.


معنای "صله رحم" در بین مردم ترحم به نیازمندان است. بار دیگراستکبار، غرور، خود بزرگ بینی، ومکاری دراین دیدگاه ظاهر میشود.بگذارید صله رحم را فقط در چارچوب اسلام که خالق آنست نگهداریم و سنت ایرانی را آلوده به تکبر نکنیم. شما مکارانه دم از یاری نیازمندان میزنید ولی آزادی که بزرگترین نیازمندی انسان است را از مردم میگیرید. اگرشما براستی به صله رحم معتقدید پس مطبوعات را آزاد کنید، زندانیان سیاسی را آزاد کنید، آزادی پوشش زنان این سرزمین را بازپس دهید، ثروت این مردم را که ۵۰ درصدشان را زیر خط فقرکشیده‌اید درخارج تاراج نکنید، پولهای دزدیده شده از مردم را به آنها برگردانید. در غیراین صورت خاموش باشید و شک نداشته باشید که خود ایرانیان اینکارها را خواهند کرد. این عقب نشینی های تاکتیکی هم مانع سقوط شما نخواهد بود . چون مردم به حیله گری حکومت واقفند.


صهبت در مورد اعیاد (ملی) دیگرخنده دار است وقتی شما درمقابل چهارشنبه سوری چنین مقاومت سرسختانه‌ای ازخود نشان دادید. خنده‌دارتر اینست که شما که سیاست دشمنی با سنت های ایرانی مانند نوروز را بر گزیده‌اید در کمال بی شرمی از قدمت و وسعت آن سخن میگوئید. گرچه این تضادها درسخنان شما حکومتیها عادیست ولی میزان تزویر شما حیرت‌آور است.


در پایان می خواهم توجه شما را به چند نکته جلب کنم. اول اینکه شما بعنوان یک سیاستگذارتبلیغاتی بایستی از افکار عمومی در مورد حکومت اسلامی باخبر باشید که امیدوارم اینطور باشد. پس خوب میدانید که هیچ پایگاهی میان مردم ندارید. دلیل واضح آنهم حکومت با ایجاد ترس و وحشت است که آنهم به پایانش نزدیک میشود.


دوم اینکه شما(حکومت) سه دهه دروغ گفته‌اید وعوامفریبی کرده‌اید. مردم دیگر فریب مکرتان را نمی خورند. پس راه تغییر افکار مردم هم بسته است.


سوم اینکه شما با کشتار، تجاوز،دروغ وهزاران اعمال ناشایست بنام اسلام آنانی را که تصویرخوبی ازاسلام در ذهنشان پرورانده بودند را هم بی‌ایمان کردید. پس خود شما بزرگترین دشمن اسلام شدید. در دوسال گذشته شاهد بودید که حکومت های دیکتاتوری که پایه مردمی نداشتند علیرغم کشتارهایشان فروریختند. حکومت شما هم به آخرش رسیده. این یک واقعیت است و شما هم به آن واقفید. پس بیائید به خودتان و دیگران رحم کنید و در این ایام عید تمام زندانیان سیاسی را آزاد کنید و نیروهای حکومتی سرکوبگر مانند ضد شورش را مرخص کنید وبدون خونریزی وکشتار آماده تحویل ایران بدست ایرانیان شوید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.