۱۳۹۰ اسفند ۲۷, شنبه

آرى پيشينهِ سرزمين من بسى بيشتر از ١٣٩١ سال است ...

با سپاس از دوستِ گرامی ، ارژنگ ایراندوست،. که این جُستار را از ایشان دارم .
به همسویی می گذارم این نیک نوشته را... در این سرای .

و... باشد پیشکشی از من به شما دوستان پرنیانی .
اَشَف رَبِ رِ ای تی استی زِ مِ بابک .

نوروزتان نیک باشد .
این نیکی ، همره شادی و دل آرامی باشد.
تندرستی باشد .
این همه ... پایدار باشد و پاینده .

ایران جاودان باشد .
آنی س یَه ائیریان وی جه .

ایدون باد و ایدون ترج باد .

ته جم یا دی ته آفرین امی .
------------------------------------------------

( بابک میهندوست )
 
پيشاپيش سال ١٣٩١ خورشيدى برابر با سالِ :
٧٠٣٤ ميترايى آريايى و
٣٧٥٠ زرتشتى و
٢٥٧١ شاهنشاهى را شاد باش ميگويم
هرچند از هجرت ١٣٩١ سال ميگذرد ولى سرزمين آريايىِ من :
... ... ٥٦٤٩ سال قبل از آن نوروز را جشن ميگرفت و
٢٣٤٧ سال پيش از آن مردمانِ اين ديار خدايى را ستايش ميكردند و كوروش
١١٨٥ سال قبل از آن دوستى را در جهان گُستراند.
آرى پيشينهِ سرزمين من بسى بيشتر از ١٣٩١ سال است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.