۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

چرا اسلام را باید کنار گذاشت ؟



شاید شما بگویید این مطالب بارها و بارها و به اشکال مختلف بازگو شده اند و نیازی به بازگو کردن دوباره و دوباره شان نیست ، ولی این طور نیست . دین اسلام هزاران سال است که همه روزه و به صورت پیاپی تاثیر خود را بر زندگی ما میگذارد و دستورات تکراری اش ، مکررا از هم میهنان و عزیزان ما میکشد و همنوعان ما را در گوشه و کنار جهان قربانی حملات تروریستی میکند ، در نتیجه مادامی که اسلام آدم میکشد و بر زندگی ما تسلط دارد باید بارها و بارها این حقایق را در مورد اسلام مطرح کرد هرچند که این مطالب و یا مطالبی از این جنس تکراری باشد .
اسلام دینی است که هزاران سال  به مانند ویروسی به جان ایرانیان و اخیرا جهانیان افتاده و در طول تمام مدت حیاتش آدم کشته ، جنگ به راه انداخته ، فرهنگ سوزانده ، جنایت کرده و تمدن نابود کرده و جوامع اسلامی را روز به روز به عقب رانده ، همچنین کسی نمیتواند یک کشور اسلامی متمدن و پیشرفته را در دنیای امروز معرفی کند و تمام این کشور های عقب مانده در یک چیز مشترکند - اسلام .
اسلام چه در احادیث و چه در سنت و چه در کتب دینی اش از پیروانش دعوت به کارهایی عجیب و متحجرانه کرده است - کارهایی از قبیل نوشیدند ادرار گاو و شتر [۱] و یا کشتن ناباوران به اسلام [۲] و یا ترویج برده داری [۳]  . در این میان هستند کسانی که در معرض خطر قرار گرفتن اسلام را برابر با در معرض خطر قرار گرفتن منافع خود میدانند در نتیجه سعی در لاپوشانی و توجیح دستورات و ایرادات اسلام میکنند و به قول خودشان پاسخی محکم به منتقدین میدهند ، آنچه که جالب است بد تر شدن اوضاع و رسوایی بیش از پیش در دفاعیات این افراد است یعنی هر چه کمتر اسلام را بزک کنند چهره راستین اش کمتر خود را نشان میدهد .
اسلام از همان ابتدا تا کنون ید طولایی در سانسور و بریدن صدای مخالف داشته و ما امروزه هم شاهد این سانسور در دیکتاتوری های اسلامی هستیم ، این بدان معناست که اسلام سدی است برای ابراز عقاید گوناگون و سانسور چیزی جز عقب ماندگی جامعه در بر ندارد [۴] .
اسلام برای نیمی از جامعه هیچ ارزشی قایل نیست ، اسلام آنها را کشتزار مردان و کنیزان و موجوداتی برای بهره وری جنسی مردان میداند ، در عین حال اسلام زنان را بدون حق وحقوق در نظر میگیرد و آنها را نیمی از مردان حساب میکند و البته اسلام زنان را ناقص العقل میداند [۵] .
اسلام سرشار از مکر و نیرنگ است و خود قرآن نیز این موضوع را تایید میکند - در اسلام دروغ گفتن و فریب دادن جایز است که ما آنها را با نام خدعه و تقیه میشناسیم ، اسلامگرایان هم برای پیشبرد اهداف خود از فریبکاری و نیرنگ به کرات استفاده کرده اند و میکنند - مانند کاری که خمینی انجام داد [۶] .
قرآن و اسلام به شدت علم ستیز و دانش ستیز هستند و اگر جایی در اسلام از علم و دانش سخنی گفته شده باشد منظور علم و دانش قرآنیست و نه فیزیک و شیمی و ریاضی و ... ، همین شیوه فکری تخم جهل و نادانی و عقب ماندگی را در ذهن افراد میکارد و کشورهای اسلامزده را روز به روز به عقب میراند [۷] .
هر کجا که اسلام قدم گذاشته ، خرافه آن جامعه را در بر گرفته - اگر بخواهیم نمونه هایش را در ایران اسلامزده بررسی کنیم میتوانیم به چاه جمکران ، امامزاده های چپ و راستی ، دست کشیدن مردم به دیواری که رسوب آب شکلی خاص بر روی آن ترسیم کرده و یا افسانه بافی هایی مبنی بر اینکه درختانی برای حسین بن علی خون گریه کردند و یا نوری در لابلای درختان دیده شده و خرافاتی از این دست .
بر طبق آنچه بالاتر آورده شده داریم :
●اسلام متحجر است
●اسلام آدم کش است
●اسلام برده دار است
●اسلام زن ستیز است
●اسلام علم ستیز است
●اسلام دروغگوست
●اسلام فریبکار است
●اسلام سانسور میکند
●اسلام خرافه پرور است
آنچه پیشتر بدانها اشاره شده تنها نمای کلی دین اسلام است و شاید تمام نکات منفی آن نباشد نکاتی مانند جایز دانستن رابطه ی جنسی با خردسالان و کودکان ، اگر کمی در اسلام دقیق تر شوید و موشکافانه تر به آن نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که داستان خیلی گسترده تر و وحشتناک تر از این حرفهاست و متاسفانه همان نکاتی که بالاتر به آنها اشاره شد کافیست تا یک جامعه را به نابودی بکشناد و آن را از خرد و دانش و فرهنگ تهی کند .
اسلام دینی است که هر کجا وارد شده آنجا را به ویرانی و نابودی کشانده و خرابه هایی ایجاد کرده که بازسازی آنها اگر غیر ممکن نباشد بسیار سخت و زمانبر است ، هر چه نقش اسلام در جامعه ای پررنگ تر باشد و قدرت اجرایی بیشتری داشته باشد آن جامعه لطمات بیشتری میبیند و بیشتر ویران میشود ، این لطمات و آسیب ها هم از نوع فرهنگی [۸] میتواند باشد و هم از نوع اقتصادی و سیاسی و اجتماعی .
حال این پرسش مطرح است - اگر شما بدانید که وسیله ای ، ماده ای یا مکانی خطرناک و کشنده است  آیا از آن استفاده میکنید یا به آن مکان میروید ؟
در مورد اسلام هم همین پرسش مطرح است ، آیا شما با اینکه میدانید اسلام بلقوه و بلفعل خطرناک است و موجبات عقب ماندگی و نابودی نسل و سرزمین شما را فراهم میکند باز هم حاضر به باورمندی به آن هستید ؟
اگر پاسختان منفیست پس چرا خود را مسلمان میدانید و کماکان بر آن باور دارید و اگر پاسختان مثبت است پیشنهاد میکنم یک دور دیگر این نوشته را مطالعه کنید و اندکی در مورد دینی که برای خود انتخاب کرده اید و دستوراتش را در زندگی روزمره خود اجرا میکنید تحقیق کنید .
------------------------------------------------------------------
۱ - (وسائل الشیعه، ج ۳، ص ۴۱۰) - (کنز العمال، جلد ۱) - (کتاب جامع الأحادیث، جلد ۲۸ از چاپ جدید، صفحه ۴۳۳ به بعد روایات مصادر شیعه) - (حیله المتقین ، باب نهم ، فصل نهم در معالجه امراض درونی و قولنج و بادها و آزار معده و سرفه) - (آسمان و جهان/ ترجمه كتاب السماء و العالم/ بحارالانوار ، مجلسی/ مترجم: محمد باقر كمره‏اى‏،ناشر: اسلامیه‏، تهران‏، چ اول‏:۱۳۵۱ ش‏. جلد۶)
۲ - (نحوه احتجاج قرآن با مخالفان) -(سوره التوبة آیه ۵) - (سوره غافر آیه ۲۵)
۵ - (سوره بقره آیه ۲۲۸) - (سوره بقره آیه ۲۲۳) - (سوره بقره آیه ۲۸۲) - (سوره نساء آیه ۳) - (سوره نساء  آیه ۱۱) - (سوره النساء آیه ۳۴) - (سوره نور آیه ۶) - (سوره تحریم آیه ۱) - (سوره تحریم آیه ۵) - (نهج البلاغه - صفحه ۱۷۹ - حکمت ۷۹ ) - (خطبه ١۵۵نهج البلاغه) - (نامه ١۴ نهج البلاغه) - (نامه ۳١ نهج البلاغه)
۶ - سوره  آل عمران آیه ۵۴
۸ - مراسم محرم یکی از بارز ترین جنبه های بی فرهنگی در اسلام است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.