۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

روز اول ماە مە خجسته باد ...

    درجمهوری اسلامی که با شعار حمایت از مستضعفین به قدرت خزید ، کارگران همچون دیگر اقشار مردم با معضلات و کمبود های معیشتی فراوانی روبرو هستند. تورم افسار گسیخته  و برنامه های اقتصادی  نابخردانه و ورشکسته نه تنها قدرت خرید احتیاجات ابتدائی را از کارگران سلب نموده بلکه این قشر زحمتکش را در برابر اخراج های فله ای و یا عدم پرداخت دستمزدهای ماهانه آنها قرار داده است.
     خیل بیکاران کشور که روز به روز به تعداد آنها افزوده می شود امکان هرگونه چانه زنی برای بهبود دستمزد ها را از میان برده و حتی در بسیاری از موارد کارگران علیرغم عدم دریافت دستمزد ماهانه ، از ترس پیوستن به جمع بیکاران ، به کار ادامه می دهند وبرای تامین مخارج زندگی خود و خانواده دچار مشکلات اقتصادی طاقت فرسائی می شوند.
     بسیاری از کارگران در شرایطی برای کسب حداقل درآمد لازم برای امرار معاش تلاش می‌کنند که واحدهای اقتصادی‌ محل کارشان به دلیل واردات لجام گسیخته از سوی عوامل و وابستگان حکومتی، ورشکسته و یا در آستانه تعطیلی اند. انباشت بازار از محصولات بنجل چینی ، عدم دسترسی و یا تلاش برای بهره گیری از فن‌آوری‌های روز، مدیریت نا کارامد واحد های اقتصادی و تولیدی ، فقدان و یا کیفیت کم مواد اولیه ، رقابت محصولات داخلی با کالاهای ارزان خارجی را ناممکن ساخته‌ است.
     جمهوری اسلامی هرگونه تشکل صنفی مستقل را از میان برده و یا مدیران و مسئولان آنها را به زندان افکنده است. در همه ی دمکراسی های جهان حق تاسیس اتحادیه و سندیکا یکی از حقوق اولیه همه اصناف است. نهادهای صنفی برای احقاق حقوق اعضای خود در محدوده قوانین ناظر بر روابط کارگر و کارفرما، با دولت و یا با سندیکای کارفرمایان مذاکره می کنند و در صورت عدم توافق دست به اعتصاب قانونی می زنند. در جمهوری اسلامی، نهادهای صنفی در کنار دیگر نهادهای جامعه مدنی سرکوب شده و  فعالین این حرکتها به اتهامات واهی و بی اساسی چون توطئه و تبلیغ علیه نظام گرفتار زندان و شکنجه شده اند.
     نهاد مردمی تداوم بازداشت غیرقانونی و ناموجه نمایندگان کارگران همچون رضا شهابی، بهنام ابراهیم زاده،علی نجاتی، محمّد جراحی، علی اخوان، شاهرخ زمانی و مهدی فراحی شاندیز را محکوم و خواهان آزادی  فوری ایشان است.
     با شادباش روز جهانی کارگر به کارگران زحمتکش و پرتلاش کشورمان ضمن پشتیبانی کامل از حق طبیعی و قانونی تمامی اقشار جامعه برای برخورداری از حقوق ابتدائی صنفی خود اعلام میداریم که به سبب تحریم های اقتصادی غرب علیه بلند پروازی های هسته ای جمهوری اسلامی، روزهای سختی در مقابل همه ی اقشار جامعه ایران رقم می خورد. جلوگیری از ادامه این وضعیت وخیم و بحرانی که اثر فراوانی بر روی معیشت خانوارهای ایرانی خواهد داشت و همچنین بهبود شرایط اقتصادی در کشور بدون مبارزات مردم ایران برای برچیده شدن بساط استبداد و بی عدالتی امکان پذیر نخواهد بود.
     حضور هر چه بیشتر اقشار مختلف مردم در این پیکار و همبستگی اصناف وهمکاری و هماهنگی آنها با یکدیگر و پشتیبانی همه ی سازمانهای آزادیخواه ایرانی در سراسر جهان رمز پیروزی و رهائی از دیکتاتوری و استبداد می باشد.


29آوریل 2012

نهاد مردمی

 

ديپلمات ايراني در برزيل - مانا نيستاني ...


۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

چگونه ولایت فقیه و کارخانه خرافات سازی او مهندسی شد؟


در قرن 16 ، یک روزی ریش سفید ا ن محل نو جوانی بنام اسماعیل صفوی را برای پادشاهی ایران زمین انتخاب کردند.
این نو جوان به خود مغرور و خود خواه و جاطلب گفت: خدایا به من قدرت بده تا پادشاه مطلقه ایران زمین باشم.
او خوابیده بود و در نیمه شب صدا یی را شنید
، گفت: اسماعیل خدا پرسید چرا می خواهی پادشاه مطلقه ایران زمین بشوی؟
اسماعیل پرسید : تو چه کسی هستی؟
او گفت: من جبرائیل هستم. و اسماعیل جواب داد و گفت: من میخواهم سرزمین مادری ام را نجات دهم. اما قدرت ندارم و درضمن بیسواد هم هستم و تجربه هم ندارم .
جبرائیل گفت : یاران من هم بیسواد بودند ، آنها از ایرانیان که در سرزمین اجدادی ما پناهنده سیاسی بودند آمو ختند ، آنها به یاران من سیاست و شیوه حکومت کردن را یاد دادند بطور مثال از 6348 آیه 500 آیه خشن که حکم قضایی و قانون اداره کردن مردم را تشکیل می دهد یکی از یاران من سروده است.، استاد گرامی او ، آقای بهروز بان ، معروف به سلمان پارس بود و او مشاور یاران من هم بود ، او با یکی از یاران من دوست صمیمی بود بطوری که گاهی اوقات موهای او را آرایش می کرد ، از این جهت او سلمان پارس نامیده شد.
آری این استاد بزرگ گوار مهندس کانال سازی بود ه و در بسیاری از جنگها از طریق کندن کانال یا سنگر ، یاران ما پیروز شدند.
و این استاد بزرگ گوار مانیفست مزدک، که یک مانیفست سوسیالیستی بود ، به یاران ما دیکته کرد ، آنها با اشعار مزدکی توانستند مردم را جذب کنند ، و رمز پیروزی آنها در همین اشعار مزدکی بود .
در سال 632 یکی از بهترین یاران من فوت کرد. و سپس سرداران او در سالهای 637 ، 650 به سر زمین متمدن شما ایرانیان حمله کردند و تمام مراکز آموزشی *، بویژه دانشگاه گندی شاپور که یکی از بزرگترین، دانشگاه های جهان بود

که دانشمندان ایرانی با همکاری دانشمندان ، رو می که در ایران پناهنده سیاسی بودند ، در قرن سوم تاسیس کردند: صدها دانشجو ، در رشته های ریاضی ، مهندسی ، پزشکی ، ستاره شناسی ، فلسفه ، ادبیات ، هنر و
موسیقی ، بانک داری ، بازرگانی ، کشاورزی ، راه و ساختمان و.... ،تحصیل می کردند و صد ها کتابخانه ساخته بودند ، هزاران کیلو متر جاده سازی ، صدها کیلو متر کانال سازی ، صدا تاسیسات پست خانه و صدها تاسیسات کشاورزی و...ساخته شده بودند و ایرانیان در کارهای بازرگانی و داد و ستد خود را با چک انجام می دادند.
همه آن دست آوردها را سر داران ما نا بود و ویران کردند و هزاران جلد کتاب* را سوزاندن و همچنین آنها را در آب فرو افکندن و خمیر کردند و تمام شهرها و روستا ها و شبکه های* آبیاری و تاسیسات کشاورزی را نابود کردند. و هزاران نفر را قتل و عام کردند و سپس دین مبارک یاران من ابزار سرکوب اهل عقل و علم و دانش شما ایرانیان شد.
اسماعیل گفت : قوانین و فرهنگ یاران شما ، بیش از حد خشن است . آنها ، سرزمین طلایی ما را ویران کردند و هزاران نفر انسان را قتل و عام کرده اند این چه قوانینی است؟ و چه فرهنگی است؟.
جبرائیل گفت : اگر مردم جهان بویژه شما ایرانیان با همان سرعت پیشرفت می کردید نه خدایی وجود می داشت و نه یاران ما با آیه های خشن خودشان وجود می داشتند و نه ، من وجود می داشتم و نه ، تو ، نو جوان بی سواد ی که می خواهی پادشاه ایران زمین بشوی؟
جبرائیل گفت : اگر مردم جهان بیشتر در مورد علم و دانش و سیاست اطلاع داشته باشند ، انگاه عمر ما خدایگان به پایان می رسد ، آری اگر می خواهی پادشاه جاویدان و مطلقه ایران زمین بشوی؟ باید برعلیه علم و دانش مبارزه کنی و برای این کار از چاقوکشها و افراد مرتجع و اوباشان استفاده کن و به افراد چاپلوس پست بده و از افرادی که علم و دانش دارند دوری کن.
جبرائیل گفت : اسماعیل این درس ها را خوب یاد گرفتی؟
اسماعیل گفت : بله قربان
جبرائیل گفت : فردا صبح که از خواب بیدار شدی به مردم بگو که با <امام زمان> ارتباط داری و من از ائمه هستم.
اسماعیل گفت : من از نژاد ترک هستم ، چگونه دروغ به این بزرگی را به مردم بگویم
.و درضمن من اهل تسنن هستم
جبرائیل گفت : کسانی که حرف های تو را باور نمی کنند ، تحت عنوان <کافر ، منافق> با آیه های خشن یاران من آنها را نابود کن .
جبرائیل گفت : بگو ، آن حضرت فرمود : ای اسماعیل* حال وقت آن شده که خروج کنی .
و آن حضرت فرمود : پیش بیا ، پیش رفتم ، کمرم را گرفت ، سه بار مرا بلند کرد و برزمین گذاشت وکمرم را به دست مبارک خود بست و تاج را بر سرم گذاشت.
جبرائیل گفت : تو ، اکنون پادشاه ایران زمین هستی ، و برای اینکه بتوانی ، با دشمنان داخلی و خارجی یعنی عثمانیان مبارزه کنی و پادشاه مطلقه ایران زمین باشی ، دین رسمی را <شیعه> اعلام کن و سپس
کارخانه های خرافات سازی را در سراسر ایران توسط ملا ها ، توسعه و گسترش بده و به جای ساختن مراکز آموزشی ، علمی ، هنری ، موسقی ، ادبیات ، فلسفه ، …. ، و ساختن بیمارستان ها ، سالمندان ، باشگاه های ورزشی ، جاده سازی ، کارخانجات ، تاسیسات کشاورزی ،...< امامزاده >بساز و تولید کن ، از این
امامزاده ها ثروت های زیادی به دست می آوری و همچنین پادشاهی مطلقه خودت را در مقابل ، روشنفکران ، نویسندگان ، شاعران ، هنر مندان ، فرهنگیان ،سیاسی ها ، دانشمندان ، اقتصاد دانان ، تضمین خواهی کرد.
اسماعیل گفت : سرور گرامی ، این طرح هزینه زیادی لازم دارد و درضمن پرسنل های ورزیده ای را باید آموزش داد.
جبرائیل گفت : .
از ملا های مفت خور که مانند گرده های بی مغز و پوکیده ، که انگل جامع هستند ، از آنها به عنوان < سر
بازان امام زمان > استفاده کن و از لحاظ اقتصادی از بازار سنتی تحت عنوان ، < خمس > ، < ذکات > ، حق < امام > ، حق ، <سید > ، < مالیات > بگیر و به بازاری ها ، بگو که آنها وظیفه دارند که شکم این ملا ها را سیر کنند و همچنین هزینه کارخانه های< خرافات >سازی را بپردازند ، در غیر این صورت طرفداران توسعه اقتصادی ، و روشنفکران انقلابی با ، انقلابهای اجتماعی ، صنعتی ، دکانهای شما را خواهند ، بست
بعداز مرگ شاه عباس اول صفوی در سال 1629 ، شاه عباس دوم جانشین او شد. او به هنرمندان * اروپائئ علاقه زیادی نشان داد و از نقاشان دعوت کرد که تا در اصفهان حضور داشته با شند. و سپس ، اروپائیان به صفویان کمک های نظامی کردند و صفویان ارتش کلا سیک و متمرکز تشکیل دادند. تا در مقابل ترکان عثمانی مقاومت کنند ، اما متاسفانه
در همان دوران که صفویان < شیعه گری > را به عنوان مانیفست خود انتخاب کردند ، روشنفکران غربی ، از تجربه های کشورهای ایران باستان و یونان باستان استفاده کردند و روشنگری کردند. تا در سال 1789 انقلاب کبیر فرانسه انجام گرفت ، این انقلاب بر علیه سیستم فرسوده فئودالی بود و
بجای آن برژوازی رشد کرد ، < کارخانه های خرافات سازی > ، جای خود را به < کارخانه های ، صنعتی > دادند و علم ،دانش ، هنر ،فلسفه ، ادبیات ، جای <خرافات> را گرفت و در جهان اندیشه< نوینی> بوجود آمد .
در دوران حکو مت شاه سلطان حسین صفوی ، فردی بنام <علامه باقر مجلسی > ، < فقیه و قاضی دینی> پادشاه ،
از روایات و سنن متروک جوامع بدوی و بربر به تفسیر و برداشت < کلنی ها >و دیگر < ملا ها > ، با حدیث از < امامان > بر آن بوده و است که این باور ها را در مغز های کودکان ، نو جوانان ، دختران ، پسران ، و همه گان بنشانند که گوِِ یی این < ولایت فقیه > حامی< مستضعفان >بوده و خواهد بود و خارج از چارچوب و مناسبات ، زیر بنای اقتصادی و نقش ابزار تولید در اقتصاد .
علامه باقر مجلسی اعتقاد داشت که : < ولایت فقیه > صاحب اموال مردم و همچنین نوامیس مردم است. و او است که تصمیم می گیرد که ، این انسان ها چه نوع غذایی را بخورند ، چه مایعجاتی را بنوشند ، چه نوع لباسی را با چه رنگی بپوشند و یا خانمها چه نوع آرایش را داشته با شند و حتی او اجازه دارد در امور خصوصی انسان ها دخالت کند.
بنا بر نوشته < ولایت فقیه > انسان ها گوسفندان ، او هستند و آنها هیچگونه اختیاری از خودشان ندارند.
طبق برنامه ، < ولایت فقیه >: هر آنچه نشانه ای از آگاهی و بیداری دارد ، بایستی به فرمان او نابود و خاکستر شوند.
مانند < بریدن دست ها >، < پاها >و <بیرون آوردن چشم ها از حقنه ها > ، <ذبح اسلامی انسانها >، در حکومت جانشین امام زمان .
ولایت فقه< سربازان امام زمان > را از میان طلاب ، قصابخانه ها ، کشتارگاه ها و افراد قاتل و جنایتکار و دزد که در زندانها بوده اند انتخاب می کردند و می کنند تا در مقابل طرفدارن ، تو سعه اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، علمی ، سیاسی ، و جنبش های آزادی خواهی و عدالت طلبی ، جنبش های زنان ، صلح طلبان و طرفداران حقوق بشر روزنامه نگاران ، نویسندگان ، دانشجویان ،فرهنگیان ،اساتئد دانشگا ه ها ، هنرمندان ، وکلای دادگستری ، دانشمندان ،کارگران اقلیت های مذهبی و... سرکب کنند ، سنگ ها را بستنند و سگ ها را رها کردند.

آری از قرن 17 تا قرن 19 ملا ها با بخش بازار سنتی با هم متحد شدن تا قدرت سیاسی و اقتصادی را از رژیم پادشاهی بگیرند .

آنها در سالهای 1844 جنبش بابی گری را به خاک و خون کشیدن و سپس انقلاب مشروطه 1905 ، 1911 که روشنفکران ایرانی ، تحت تاثیر انقلاب فرانسه ، قانون اساسی بلژیک را می خواستند در ایران اجراء کنند
که متاسفانه ملا ها و بخش ارتجاعی بازار در شکست آن نقش داشتند.
و همچنین انقلاب ملی ایران در سالهای 1950 ، 1953 با ارتجاع داخلی و خارجی به شکست کشیده شد.
و سپس در سالهای 1960 ، 1969 یک جامع شناس آمریکایی بنام والت ویتمن روستو طرح اصلاحات ارضی را تحت عنوان The stages of Economic Growth: A Non-Comunist Manifssto , / w w.Rotow , Cambridge 1969
برای کشورهای در حال توسعه اقتصادی را پشنهاد کرد که ، در ایران بنام انقلاب سفید اجراء شد.
آیت الله خمینی با انقلاب مخالفت کرد و او طرفدار فئودالها بود و همچنین مخالف آمدن زنان به میدان کار ، و یا اشتغال در آموزش و پرورش ، در ارتش ، در کارهای فنی ، سپاهی دانش ، سپاه بهداشت ، سپاه ترویج آبادانی ،...........، بود .
او نقش ارتجاعی خود را بر علیه زنان در همان سالها نشان داد.*
مردم ایران در آن درون از آزادی اجتماعی برخوردار بودند . اما آنها برای آزادی بیان ،احزاب سیاسی ، مطبوعات ، و عدالت اجتماعی مبارزه می کردند. که متاسفانه در آن دوران ، بازی شطرنجی که جهان غرب با اوردوگاه سوسیالیست داشت ، جبرائیل زمان برای منافع خودش ، این کرکس ها را سوار امواج آزادی خواهی و عدالت طلبی مردم ایران کردند و سپس بذر خشخاش را بر فضای مراکز آمزشی افشاندن و مراکز آموزشی ، بویژ ه دانشگاه های ایران را به مساجد و محل روضه خوانی تبدیل کردند. و فرهنگ طلاب و بازار سنتی را به کودکستانها ،دبستانها ، دبیرستانها و دانشگاه ها انتقال دادند.
روشنفکران ،تحصیل کرده ها و افراد سیاسی که در زندانهای رژیم قبلی بودند ، آنها را طبق برنامه حساب شده نابود کردند و دزدان ، قاتلین را به استخدام خود تحت عنوان <سربازان امام زمان> بکار گرفتند.
و سپس هزاران نفر از دانشجویان ، اساتید دانشگاه ها ، فرهنگیان ، کارمندان ،کارگران ، .. را اخراج کردند.
آری: مشاالله قصابها ، خامنه ایی ها ، رفسنجانی ها ،غفاری ها ، بهشتی ها ، خاتمی ها ، لاجوردی ها ، حداد عادل ها ، مصباح یزدی ها ، عسکراولادی ها ، احمدی نژا دها ، همان آدم خورها ، به همراه دایانسورها و اوباشان ریز و درشت به همراه <ولایت فقیه > ، <امام زمان > برگرده ، آزادی خواهان ، دانشجویان ، زنان ، اساتید دانشگاه ها ، فرهنگیان ، کارگران ، و خلقهای ایران ، به فرمانروایی ، بپاخواسته و شبکه های مافیائ و جنون و جنایت را در همه جا تا خارج از ایران گسترش دادن و آقازاده گان ، میلیاردها دلار از ایران خارج کردند ، مانند: خانواده های رفسنجانی ها ، طبسی ها ، خامنه ائ ها ، عسگراولادی ها ، بادمچیان ،...، و هم اکنون سپاه پاسداران 85% ثروت مردم ایران را را در انحصار خود قرار داده است .. .
سپاه پاسداران 800 کارخانه و شرکت های بزرگ را در انحصار خود دارد ، مانند: شرکت ملی نفت ، گاز ، مخابرات ، تجارت خارجی ، تجارت داخلی ، کارخانه اتومبیل سازی ، تراکتور سازی ، ذوب آهن ، و بیش از 55 بندر و اسکله و فرودگاه ، برای وارد کردن و صادر کردن کالاهای قاچاق در انحصار خود قرار داده است .و1600 پروژه در انحصار سپاه پاسداران است
و همچنین استان قدس رضوی و سازمانهای اوقاف در انحصار آیت لله طبسی و آیت لله خامنه ائ می باشند ، آنها یک ریال مالیات به دولت نمی پردازند.
از سال 2009 تا امروز هزاران کارخانه بسته شده است و میلیون ها کارگر بیکار شده اند . صنایع دستی ایران در حال نابودی است و همچنین کشاورزی ایران در حال نابودی می باشد ، میلیونها نفر از دهقانان و کشاورزان بیکار شده اند ، تا سال 2012 میلیون ها از روستاها به شهرها مهاجرت خواهند کرد .
از طرف دیگر محصولات چینی و هندی باعث بسته شدن کارگاه های کوچک و متوسط شده است ، و هر سال هزاران نفر از تحصیل کرده های ایرانی وطن خود را ترک می کنند وهزاران کودک خیابانی در ایران وجود دارند ، میلیونها ایرانی در زیر فقر قرار دارند و بیش 3 میلیون از زنان ایران بی سرپرست هستند ، میلیون ها نفر از دانش آموزان به علت فقر نمی توانند به دبستان بروند و مردم برای هزینه زندگانی خود ارگانهای خود را می فروشند و میلیون نفر از جوانها معتاد هستند . آری 15 % از شهروندان ایرانی 85 % از ثروت مردم ایران را در انحصار خود دارند و 85 % از مردم فقط 15 % از ثروت ایران برخوردار هستند ، آری این منطق ،و فتوای آیه های خشن ، وحدیث هاو سنت های< ولایت فقیه >و حکومت<مستضعفان >بوده است ..

اتحاد ، مبارزه ، پیروزی
شاد و پیروز باشید
پرواز ه

۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

کسی رو که دوست داری نگهدار، چون...


هیچگاه از عشق ورزیدن دست نکش ...

هندویی عقربی را دید که در آب برای نجات خویش دست و پا میزند ...

هندو به قصد کمک دستش را به طرف عقرب دراز کرد اما عقرب تلاش کرد تا نیشش بزند !

با این وجود مرد هنوز تلاش میکرد تا عقرب را از آب بیرون بیاورد اما عقرب دوباره سعی کرد او را نیش بزند !!!

مردی در آن نزدیکی به او گفت : چرا از نجات عقربی که مدام نیش میزند دست نمیکشی ؟!

هندو گفت : عقرب به اقتضای طبیعتش نیش میزند طبیعت عقرب نیش زدن است و طبیعت من عشق ورزیدن ...

چرا باید از طبیعت خود که عشق ورزیدن است فقط به علت این که طبیعت عقرب نیش زدن است دست بکشم ؟!

هیچگاه از عشق ورزیدن دست نکش همیشه خوب باش حتی اگر اطرافیانت نیش بزنند...

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

بیانیه جدید ستاد جنگ ارتش آمریکا ...

 
ستاد جنگ ارتش امریکا هرگونه حمله نظامی به تهران و متعاقباً قطع آب ، برق ، گاز ، تلفن ، اینترنت که همینطوریش هم قطع هست هیچی / انهدام هشتاد درصد تأسیسات زیربنائی ، روبنائی ، استراتژیک ، هسته‌ای ، نظامی و غیر نظامی / نابودی خیابانها ، معابر ، اتوبانها ، کوچه‌ها و گذرها / از بین رفتن خودروهای نظامی ، غیر نظامی ، سبک ، سنگین ، لودر ، بلدوزر و جرثقیل / زمین‌گیر شدن فرودگاهها ، مراکز خرید ، درمانگاه‌ها و بیمارستانها / کشته ، زخمی و مفقود الاثر شدن نصف تهران / سیل در مترو ، پارکینگ ، انباری و زیرزمین / اختلال در امداد ، نجات و خدمات آتش نشانی از قبیل : درآوردن دست از چرخ گوشت ، نجات دادن چترباز از لای کابلهای فشار قوی شهران ، جمع آوری بچه خرس و توله پلنگ از سطح شهر و امثالهم / از کار افتادن خدمات سازمان هلال احمر مانند : جمع‌آوری هدایای مردمی برای جنوب لبنان ، دریافت کمک‌های انسانی برای شمال فلسطین ، احداث چادر برای محرومین ونزوئلا و غیره / انفجار در شبکه‌های فیبر نوری ، فیبر غیر نوری و سایر خطوط ارتباطی / ترکیدگی مخازن نفت ، بنزین ، گازوئین ، هیدروژن و الباقی مخازن استان / اختلال شدید در خدمات مخابراتی از قبیل کنترل تلفن ، کنترل موبایل ، کنترل ایمیل ، خواندن اس.ام.اس‌های مردم و فیلتر کردن گوگل / وقوع اختلاس در شبکه‌های بانکی ملی ، سپه ، تجارت ، کشاورزی ، رفاه ، صادرات و سایر عزیزان / لو رفتن رمز سه میلیون کارت بانکی و احتمالاً موافقت با درخواست پناهندگی یک نفری در یک جائی / شنیده شدن چندین صدای انفجار مهیب که بعداً معلوم می‌شود بخاطر جابجائی مهمات بوده ولی ضمناً مادر علوم موشکی ایران هم شهید می‌شود (پدرش قبلاً به همین دلیل شهید شده) / تخریب کلیه‌ی آثار باستانی ، فرهنگی ، تاریخی ، توریستی و گردشگری که همیشه بر لزوم حفاظت از آنها تاکید شده / تشدید بحران بین مجلس ، دولت ، قوه قضائیه ، ارتش ، سپاه ، مجمع تشخیص و مجلس خبرگان / صعود و سقوط قیمت ارز ، سکه ، طلا ، نقره ، برنز و الباقی کاغذ پاره‌ها و فلزات هر هفت دقیقه یک‌بار / .......... و خلاصه تمامی فجایع رخ داده طی چهل و هشت ساعت گذشته را قویاً تکذیب نموده و صراحتاً اعلام کرد
تا وقتی که خداوند متعال نعمت باران را به ما هدیه داده مگر جانور داریم  به ایران حمله‌ی نظامی بکنیم ؟!

۱۳۹۱ فروردین ۳۰, چهارشنبه

درود بر خاک زرخیز ایران زمین...



حتمـاً بخونیـد تا مو بر تن تـون راست بشه. حیف از ایــــران ما !!!!!
 



تا حالا اسم کوه پردیس و شگفتی های آن رو شنیدید؟؟!!!

اين کوه باستاني پرديس است در حومه شهرستان جم از توابع عسلويه استان بوشهر و در نيمه هاي راه بندر کنگان به فيروز آباد شيراز قرار دارد . حالا بگو معجزاتش چیه ؟؟

1. قله اين کوه نزديک ترين نقطه زمين به خورشيد است چون بالاترين ارتفاع در نزديکي خط استواست .
2. آتشکده فوق العاده باستاني که در قله کوه قرار دارد ، محل تولد و غسل تعميد پدر جمشيد جم است .
3. مغناطيس فوق العاده قوي کوه در جهان زبانزد است و اگر در فاصله 50 تا 100 متري کوه با ماشين توقف کني و ترمز دستي را بخوابانيد ، ماشين بجاي سر پائيني به نرمي به سمت کوه کشيده مي شود و سربالایی خواهد رفت و با برخورد به سنگها متوقف میشود.

4. پوشش گياهي منطقه نوعي خار بياباني است که خواص دارويي فراوان دارد و عسل حاصله از منطقه تماما" پيشخريد چند کارخانه داروسازي بزرگ جهان است يکي از ترکيبات اصلي مسکن Advil که يکي از بهترين قرصهاي شناخته شده براي ناراحتي هاي اعصاب و دردهاي ميگرني است از همين عسل تهيه مي شود

5- اين منطقه خرماي ويژه نيز توليد مي کند كه به نام خرماي خصه معروف است اين خرما اندازه آلبالو بود و براي ساخت قندهاي رژيمي براي بيماران *ديابتي *صادر مي شود و ما یه دونه ازین خرما رو هم نمیبینیم

*** و از هــــمــــه مــــهـــمــتــــر ***

از جمله خواص اين كوه خاصيت خارق العاده اين كوه دركمك به درمان مبتلايان به* ايدز * مي باشد .
به خاطر نزديكي اين كوه به خورشيد امكان رشد و نمو ويروس هاي بيماري زا از جمله ويروس HIV در اين كوه صفر مي باشد. پزشكان متخصص بريتانيايي در موسسه Imperial Medical College در شهر لندن اخيرا در مقاله اي در روزنامه تايمز ضمن بر شمردن اين خاصيت از سازمان ملل درخواست نموده اندتا نام اين كوه(ANTI-HIV Mountain)را به تغيير دهند.

ضمنا دكتر Tim Hopkins رييس موسسه فوق درخواست ايجاد شهركهاي درماني براي مبتلايان به ايدز در اين منطقه نموده است. وي معتقد است با اسكان مبتلايان به ايدز در اين منطقه پس از حداكثر مدت 18 ماه هيچ نشانه اي از بيماري در اين مبتلايان ديده نشود.

از ديگر خواص درماني اين كوه كه زبانزد همه متخصصين mountain trapi (كوه درماني)است . خواص مغناطيسي اين كوه باعث تخريب سلولهاي سرطاني شده و به همين دليل متخصصين بسياري بيماران سرطاني زا را به كوهنوردي دراين كوه توصيه مي*نمايند. مديكال كالج ايالت

از: کل kal

۱۳۹۱ فروردین ۲۸, دوشنبه

نامه اي از طرف خداوند ...



من اصلا وجود ندارم ؛ برويد مثل آدم زندگي تان را بکنيد و اين قدر داستان و شعربرای من درست نکنيد. خودتان !! من را درست کرده ايد که کاسبي کنيد و سر ديگران را که هیچ ، حتی سر خودتان را هم کلاه بگذاريد!! اگر من خدايم چرا موسي را بفرستم بگويم شنبه را تعطيل کند و عيسي را بفرستم بگويم يک شنبه را و محمد را بفرستم بگويم جمعه را ؟ چرا کاري کنم که عيسوي شرابش را در کليسا بنوشد و مسلمان به جاي شراب شلاق بخورد ؟ اگر من وجود دارم و اين قدر مهربان بودم که همه دين ها مي گويند چرا بيشترین تلفات تاريخ و جنگ ها در تاريخ با نام دين و انجام تکاليف ديني و هدايت مردم و بردن مردم به بهشت صورت گرفته است ؟ اگر من خدا بودم چرا اين همه آدم کج و معوج به اسم من روي زمين خدايي مي کنند و کليد بهشت مي فروشند و يا دنيا را براي مخلوقات من (؟!) جهنم کرده اند ؟ اگر من خدا بودم ???? این محمد عرب دروغگو هم پیغمبر من بود ???? و تمام گنج های زمین و آسمان مال من بود ???? چه احتیاجی داشتم اینهمه آیات قتل و غارت و راهزنی بگویم ???? تازه بگویم یک پنجم مال دزدی را هم بدهید به محمد عرب !!!! این آقا دزده ؟؟؟؟خیلی خنده داره !!!! به عقلم نمیرسید???? آدرس گنجها را یواشکی در گوش پیغمبرم بگویم ؟؟!! دیگر نیاز نداشته باشد راهزنی و قتل و غارت کند که آبروی من ، پیش شما برود؟؟ اگر من خدا بودم؟؟ دلم میخواست که همه من را از ته دل دوست داشته باشند نه اینکه از من بترسند و از ترس تسلیم ( اسلام ) من باشند!! اصلا نمیگذاشتم آدم ها صبح و ظهر و شب هی نماز بخوانند و سجده کنند واز ترس جهنم حرف های تکراری بزنند !!!! کمبود که ندارم هی بخوام طفلکی ها رو اذیت کنم !!!! اگر من خدا بودم ، کلاهبردار هايی که دین را راه نان خوردن خود کردند رو اصلا خلق نمیکردم !!!! به عقلم نمیرسید ؟؟؟؟ به پا منبری های میمون مقلد ناقص العقل هم ، همه یه جو عقل بدهم تا بتوانند بد رو از خوب تشخیص بدهند و نیازی به فتوای کلاهبردار ها و این مزخرفات نداشته باشند!!!!!همه مسا جد رو هم جمع میکردم به جاش کافی شاپ و کتابخونه و سینما درست میکردم ! خدايي که به عبادت محتاج باشد ، خدايي که قسم بخورد جهنمش را از نافرمانان پر مي کند ، خدايي که فقط محبان علي را به بهشت !! راه بدهد و بقيه پيامبرانش بشوند زرشک!! گذشته از این هر کسی هم که من رو صدا میزد و میگفت اِی خدا زود بهش میگفتم جانم قربونت برم عزیز دلم فدات بشم نه اینکه محل سگ هم نذارم ! اگر من خدايم !!!! اگر بنده افریدم !!!!! باید سرویس بدم دیگه !!!! گوسفند که نیستن ول کنم تو بیابون !!!!! اصلا شما خودتان میگویید: خدا همه چیز را میداند !!! بعد خودتان میگویید که زمين آزمايشگاه است و شما آدم ها ، موش آزمايشگاهي هستید !!!! اصلا فکر نکردید اگر من همه چیز را میدانستم دیگر چه احتیاجی به آزمایش کردن داشتم برای شما دین اسلام یک معامله است!!!یک معامله پایاپای!!! من برای الله نمازمی خوانم; الله حاجت من را مستجاب میکند ,من برای کبوترهای حرم دانه میخرم امام یا امامزاده من را شفا می دهد , من مومن هستم , وعده الله است!!!در بهشت حوری (فاحشه) می دهدو غلمان (پسربچه مو در نياورده )می دهد!!! صیغه های باکره مو منه در امامزاده هاو زیارتخانه های عشرت اسلامی فراهم کرده است!!! دنياو آخرتم در این معامله شکم و زیر شکم ضرر نمی کند . اگر قبول نکنم ترس از الله قهار , مکار , جبار را چه کنم ، دین شرطی درست کرده اید سر خودتان هم کلاه گذاشته اید ؛ ته دلتان هم میدانید وجود ندارم ، برای همین میگویید از توحرکت ، از خدا برکت !!! اگرمن وجود داشتم و برکت داشتم ، چه احتیاجی به حرکت شما داشتم ؟؟؟!!! اگر من خدا بودم؟؟بخیالتان!! محمد عرب دروغگو که میگوید : لا اکراه فی دین = درانتخاب دین اجبار نیست و یا میگوید : لكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ .. = دين شما براى خودتان، و دين من براى خودم بعد خرش ازپل گذشت , بگوید : یا مشتری دکان دین من باشید یا کشته شوید!!! بعد بگوید : دینی غیر از اسلام از کسی پذیرفته نمیشود , بعد امام علی‌ (آدم کش کبیر) را بفرستد گردن همه را بزند، دزد سر گردنه ، زنباره ، راهزن بچه باز ، کسیکه در همخوابگی از هیچکس حتی زن پسر خوانده اش هم نگذشت را میفرستادم ؟؟؟ تمام جهانیان را با اینهمه زبان ها و فرهنگهای متفاوت ; فقط با زبان عربی آنهم زبانی که هیچکس نمیفهمد به راه راست هدایت کند !!! شما خودتان را سر کار گذاشته اید ؟؟؟؟ چه آدمهای ساده ای هستید!!! من اصلا وجود ندارم که پیغام داشته باشم که پیغمبر کلاهبردار و دروغگو داشته باشم یا اینکه آخوند بی همه چیز ، دلال بهشت من باشه !!! اگر محمد عرب به وعده های دروغ حوری و غلمان بهشت اسلامی که خودش سر هم کرد باور داشت !!!! چرا بجای اینهمه زنبازی آبرو ریزی !!!! پریدن روی دختر بچه شش ساله و هر زن و کنیزی (مچش را زنانش گرفتند) بدتر از همه با زن پسر خوانده اش !!!! چرا کمی جلوی زیر شکمش را نگرفت تا در بهشت حال کند ؟؟؟؟ این کلاه بردار ها و دروغگو ها از شغل شریف خودشون ??? مایه گذاشتند ، به شما آدمهای ساده وعده دادند که من ، برای خانم باز ها ،فاحشه ( حوری ) و برای پسر بچه بازها ، پسر بچه ریش در نیاورده (غلما ن ) تهیه میکنم و در بهشت استخدام کردم به بهشتیان سرویس بدهند و پذیرایی کنند یا اینکه بهشت مثل بازار پارچه فروش هاست بجای پارچه ، پرده بکارت متر میکنند و پاره میکنند تا بهشت بهشون بهتر بچسبه !!بخیالتان!! من تمام آنچه که در زمين حرام کردم را در بهشت وعده مي دهم ؟؟؟ این کلاهبردارها ، این دروغ ها را سرهم کرده اند تا خودشان به مال و ناموس دیگران دست پیدا کنند ، من نيستم. اصلا من نيستم. برويد مغزتان را بکار ببريد اگر نمي توانيد از پس گردن کلفت هايتان بر بيائيد چرا پاي من را وسط مي کشيد ؟؟؟؟ نخير ؛ قرار نيست من در آن دنيا حساب لات و لوت هاي دنيا را برسم. اگر عرضه داريد خودتان از خجالتشان در بيائيد و الکي خودتان را بچه مثبت هاي بي عرضه منتظر بهشت معرفي نکنيد. يعني چي دست روي دست مي گذاريد و منتظران این مرده هزارو سیصد سال پیش!! مرده فلان و بهمان مي شويد!!همه شماها چند ميلياردي سلول خاکستري در آن مغزهايتان داريد ، بکارش ببريد و بجاي تسبيح و استخاره از اين سلول ها استفاده کنيد تا فاسد نشوند. اگر در قدرت طلبي و فريبکاري روي مزرعه حيوانات را هم سفيد کرده ايد و به همه دنيا گند زده ايد چرا مي گوئيد قضا و قدر من است ؟ يعني اگه من خدا بودم اندازه مدير گوگل هم عرضه نداشتم يک دم و دستگاه درست و حسابي راه بندازم ??? که هم کارمندش راضي باشد هم مصرف کننده اش ???شما يک بار در اين گوگل نامنويسي کنيد بس است احتیاج ندارد ازش بترسید یا لازم نيست روزي چند بار جلويش خم و راست بشويد و برایش نماز بخوانيد و هزار خواهش و تمنا کنيد تا سرويس هايش مثل ساعت کار کند.
 
 
آریا مهرگان

۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

زندگی میکنیم و خوشبختیم ... بر اساس گزارش رسمی!!!

بر اساس گزارش رسمی
زندگی خوب و شاد و آرامست
 
نهراسید گوسفند عزیز!
گرگ هم مثل بره ها رامست
بر اساس گزارش رسمی
بهترین سال ، سال جاری بود
پرتحرک ، پراز نشاط و شتاب
مثل خرکیف و خرسواری بود
بر اساس گزارش رسمی
روزنامه زیاد و آزادست
شاید هم از زیادی آزادی
چند تا روزنامه مازادست
شاید احساس میشود گاهی
پرخوری میکنند مطبوعات
روبروی لباس شخصیها
قلدری میکنند مطبوعات
بر اساس گزارش رسمی
دشمنان بیشعور و نادانند
بیست و سی را چرا نمی بینند؟
ایرنا را چرا نمیخوانند؟
تا ببینند کارها خوبست
تا بخوانند وضع مطلوبست
ملت آزاد و راضی و خندان
دولت از هر لحاظ محبوبست
بر اساس گزارش رسمی
هیچکس ، هیچوقت ، هیچ نگفت
نه صدای گلوله ای برخاست
نه کسی روی خاک درخون خفت
بر اساس گزارش رسمی
عده ای ناگهان یهو مُردند!
عده ای نیز ناگهان خود را
بیخودی پشت میله ها بردند!
بر اساس گزارش رسمی
گم شده خط فقر در ایران
شایعاتست فقر و بیکاری
شایعاتی که عده ای نادان
بیجهت پخش میکنند آنرا
تا بگویند زندگی سختست
ما که تکذیب میکنیم از بیخ!
هرکه تکذیب کرد خوشبختست
بر اساس گزارش رسمی
مُرد بیکاری ، تورم مُرد
چند موجود زنده را اما
موشک ما به آسمانها برد
بر اساس گزارش رسمی
علم و آزادی و رفاه اینجاست
غیر ما ، در تمام کشورها
از فساد و گرسنگی غوغاست
در اروپا بویژه آمریکا
مردم از فقر لخت و عریانند!
بیخبر از ستاد یارانه
چیزی از خوشه ها نمیدانند
بر اساس گزارش رسمی
غرب در حال سرنگون شدنست
دولت مقتدر ، فقط ماییم
دولت ما چراغ این چمنست
بر اساس گزارش رسمی
گاو پروار مش حسن خوبست
علف و کسب و کار ، پربارست
جنس چینی زیاد و مرغوبست
بر اساس گزارش رسمی
چین و روسیه اهل اسلامند
در میان تمام کشورها
این دو از هر لحاظ خوشنامند
بر اساس گزارش رسمی
چاوز از بیخ و بن مسلمانست
سندش را نشان نداده ولی
سندش هست گرچه پنهانست
بر اساس گزارش رسمی
همه خوشحال و خنده رو هستند
عده ای ناگزیر میخندند
عده ای ناگزیر سرمستند
خنده دارست روزگار آری
خنده دارست حال و روز همه
مشت سنگین روزگار مگر
بزند ناگهان به پوز همه
سر براه و مطیع و جان سختیم
بر اساس گزارش رسمی
زندگی میکنیم و خوشبختیم
بر اساس گزارش رسمی!!!
 
هادی خرسندی

زیبایی های آلاسکا ...











عملیات ده نفر از شجاع‌ترین جوانانی که مرگ را به مسخره گرفتند ...


۱۳۹۱ فروردین ۱۴, دوشنبه

آزمون مدیران با قلیان !!!



نقل است شاه عباس صفوی ، رجال کشور را به ضیافت شاهانه میهمان کرد و به خدمتکاران دستور داد تا در سر قلیان ها بجای تنباکو ، از سرگین اسب استفاده کنند !

میهمان ها مشغول کشیدن قلیان شدند و دود و بوی پهنِ اسب ، فضا را پر کرد !

اما رجال از بیم ناراحتی‌ شاه پشت سر هم بر نی قلیان پُک عمیق زده و با احساس رضایت دودش را هوا می دادند!

گویی در عمرشان ، تنباکویی به آن خوبی‌ نکشیده اند !

شاه رو به آنها کرده و گفت :

« سرقلیان ها با بهترین تنباکو پر شده اند . آن را حاکم همدان برایمان فرستاده است . »

همه از تنباکو و عطر آن تعریف کرده و گفتند :

« براستی تنباکویی بهتر از این نمی‌توان یافت ! »

شاه به رئیس نگهبانان دربار ، که پک های بسیار عمیقی به قلیان می زد ، گفت :

« تنباکویش چطور است ؟ »

رئیس نگهبانان گفت :

« به سر اعلیحضرت قسم ، پنجاه سال است که قلیان می کشم ، اما تنباکویی به این عطر و مزه ندیده ام ! »
شاه با تحقیر به آنها نگاهی‌ کرد و گفت :

« مرده شوی تان ببرد که بخاطر حفظ پست و مقام ، حاضرید بجای تنباکو ، پِهِن اسب بکشید ,

و بَه‌‌‌ بَه‌‌‌‌‌‌ و چَه چَه کنید !!! »

هالو - تقدیم به اصغر فرهادی ...